FIAT продовжує активно розширювати лінійку нового хетчбека Grande Panda, який дебютував минулого року спочатку у вигляді електричної та м'якогібридної версій. Тепер до гами приєдналася бензинова модифікація з класичною механічною коробкою передач - пропозиція, що виглядає майже бунтівною на тлі сучасних тенденцій, коли більшість виробників відмовляється від традиційних ДВЗ і механіки. Це рішення орієнтоване на тих покупців, які ще не готові повністю відмовитися від класичного формату автомобіля й шукають доступну, просту та водночас сучасну машину.
Grande Panda з бензиновим двигуном отримала добре відомий у межах концерну Stellantis трициліндровий турбомотор об'ємом 1,2 літра. Цей агрегат уже використовується на кількох моделях, зокрема й на Citroen C3, що має спільну платформу з «італійцем». Потужність двигуна становить 99 к.с. (74 кВт) і 205 Нм крутного моменту, що робить його найбільш скромним у гамі Grande Panda. Для порівняння, м'який гібрид видає 109 к.с., а електрична версія - 111 к.с. Силова установка оснащена системою Start&Stop, завдяки якій машина вписується у жорсткі європейські норми щодо викидів. Привод здійснюється на передні колеса, а єдиним варіантом трансмісії є модернізована 6-ступенева механічна коробка. Від «робота» з подвійним зчепленням, який доступний гібридній версії, тут вирішили відмовитися, підкреслюючи орієнтацію моделі на «чистих» поціновувачів класичного керування.
За офіційними даними, бензиновий Grande Panda розганяється до 100 км/год за 11,2 секунди, а його максимальна швидкість становить 160 км/год. Візуально автомобіль практично не відрізняється від електричних і гібридних варіантів, за винятком відсутності спеціальних шильдиків і помітної наявності важеля «механіки» в інтер'єрі. Вихлопна труба, як і у гібридної версії, захована під бампером.
Fiat пропонує бензинову версію Grande Panda у трьох комплектаціях. Базова Pop має цифрову панель приладів на 10 дюймів, кріплення для смартфона замість мультимедійного дисплея, 6 подушок безпеки, систему автоматичного екстреного гальмування та задній парктронік. Середня Icon додає повністю світлодіодну оптику, сучасні декоративні ковпаки, шість динаміків і 10,25-дюймовий сенсорний екран мультимедійної системи з підтримкою бездротового підключення смартфонів. Найдорожча La Prima отримала 17-дюймові диски, клімат-контроль, спеціальну панель приладів Bambox, камеру заднього огляду та двоколірне оздоблення салону. У палітрі кольорів доступні сім відтінків, серед яких білий Gelato, чорний Cinema, червоний Passione, блакитний Acqua Azure, жовтий Limone, синій Lago та бронзовий Luna.
В Італії стартова ціна на бензиновий Grande Panda складає 16 900 євро, що робить його найдоступнішим у лінійці. Для порівняння, м'якогібридна версія коштує щонайменше 18 900 євро, а електрична - від 23 900 євро. Це чітко показує, що Fiat прагне зберегти Grande Panda у сегменті доступних міських автомобілів, роблячи ставку на широку аудиторію - від прихильників нових технологій до тих, хто шукає простий і надійний бензиновий варіант.
Цікаво, що Stellantis вже підтвердив розробку версії з повним приводом, однак очікується, що вона матиме електрифіковану задню вісь і стосуватиметься радше гібридних або електричних модифікацій.