Рейтинг нових електромобілів: підсумки серпня 2025 року

19:03 05.09.2025
Рейтинг нових електромобілів: підсумки серпня 2025 року

Український автопарк від початку 2025 року поповнили 8600 нових легкових електромобілів, окремо впродовж серпня перші номерні знаки й техпаспорти отримали 1966 нових легковиків групи BEV, що нове рекордне значення для нашого ринку. 

Минулого місяця український ринок нових електромобілів знову підтвердив зсув у бік китайських брендів. Лідером стала марка BYD, яка впевнено нарощує продажі завдяки поєднанню насиченої комплектації, великого запасу ходу та конкурентної ціни. Друге місце - за Honda, чия електрична лінійка приваблює консервативних покупців, що цінують перевірену репутацію марки та зважений баланс між ефективністю й комфортом. На третю позицію вийшов Volkswagen, переважно завдяки моделі ID.Unix, яка швидко здобула популярність на нашому ринку.

Ця картина демонструє швидке розширення кола гравців і зміну ставлення українців до електромобілів. Якщо раніше вибір обмежувався кількома відомими моделями, то тепер покупці активно придивляються до нових брендів, оцінюючи їхню технологічність і дизайн нарівні з традиційними критеріями надійності. При цьому частково статистику Honda, VW, Audi, Mercedes-Benz формують «релоковані» з Китаю автомобілі, які для внутрішнього ринку випускаються під місцевими марками, а до України потрапляють уже з емблемами відомих у Європі компаній.

У серпні лідером серед нових електромобілів в Україні знову став BYD Song Plus із результатом 384 реєстрації. Модель упевнено відірвалася від конкурентів завдяки великому запасу ходу, простору в салоні та комплектації, що «з коробки» пропонує максимум за свої гроші. Другу позицію з помітним відставанням (212 авто) отримав Volkswagen ID.Unix, який також походить із Китаю: модель виробляють там і позиціонують як електричну альтернативу для поціновувачів відомого німецького бренду. Третя у списку Honda e:NS1.

Такі результати чітко показують, наскільки сильно Китай впливає на сегмент нових електромобілів в Україні. BYD Song Plus не просто очолює рейтинг, а й задає темп ринку, демонструючи, що китайські електрокросовери можуть впевнено поєднувати преміальний імідж і масові продажі. Honda e:NS1 утримує інтерес завдяки поєднанню ціни, розмірів і бренду, хоча її походження для багатьох залишається сюрпризом. А Volkswagen ID.Unix - яскравий приклад того, як навіть глобальні європейські марки дедалі частіше використовують китайське виробництво, щоб швидше і дешевше виводити електромоделі на ринок.


Источник: Інститут досліджень авторинку
Фото: ОККО
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024