Hyundai активно готує до прем'єри четверте покоління свого найпопулярнішого доступного хетчбека i20, який має дебютувати у 2026 році та вийти на європейський ринок як модель 2027 року. Новинка залишається одним із ключових стратегічних проєктів бренду у сегменті B, адже саме тут сконцентрована найбільша конкуренція серед масових виробників. Hyundai прямо позиціонує новий i20 як конкурента Dacia Sandero та MG3, і саме ці моделі компанія вважає своїми головними суперниками у майбутній боротьбі.
Попри те, що Hyundai активно інвестує у розвиток електромобільної лінійки IONIQ, зокрема в підготовку до виходу нового IONIQ 2, компанія вирішила не відмовлятися від i20. Навпаки, модель залишиться на ринку та співіснуватиме з електричними аналогами, пропонуючи покупцям традиційні силові установки з оновленими технологіями. Для бренду це принципово важливий крок: i20 довів свою здатність стабільно залучати клієнтів, а відмова від нього могла б створити порожню нішу у сегменті доступних автомобілів, який досі залишається «хребтом» європейського ринку.
Нещодавно прототипи нового i20 знову були помічені на дорогах Південної Європи під час активних випробувань. Автомобіль проходив тести з причепом, що підтверджує перевірку надійності ходової частини та силових агрегатів у реальних умовах експлуатації. На останніх фото-прототипах стало очевидно, що машина втратила значну частину камуфляжу, особливо спереду. Це дозволило розглянути ключові риси дизайну: нові фари головного світла з оновленою світлодіодною графікою, які з'єднані між собою LED-смугою на всю ширину передньої частини, змінені колісні арки, а також перероблений передній бампер. Зовнішні дзеркала заднього виду тепер остаточно позбавлені маскування, тож можна очікувати, що саме цей дизайн буде у серійній версії.
У технічному плані нове покоління Hyundai i20 остаточно прощається з дизельними двигунами. Уся гама складатиметься виключно з бензинових моторів із переднім приводом. Особливу роль відіграватиме 48-вольтова система м'якого гібрида (MHEV), яка дозволяє знизити витрату пального та рівень викидів. Окрім того, за даними з виробничих документів і тестів, Hyundai серйозно розглядає можливість запуску повноцінної гібридної версії HEV.
Цей крок виглядає цілком логічним, адже основні конкуренти вже роблять ставку на доступні гібриди: MG3 пропонує HEV-версію, а майбутнє покоління Dacia Sandero також отримає гібридний варіант. Таким чином, Hyundai прагне не відставати у технологічній гонці, одночасно зберігаючи привабливість i20 для широкої аудиторії покупців.
Дизайн та технічні новації покликані надати четвертому поколінню i20 сучасніший вигляд і вивести його на новий рівень у сегменті доступних автомобілів. Hyundai прагне зміцнити свої позиції за рахунок поєднання впізнаваної надійності, розширених можливостей економії пального та нових технологій безпеки.
Очікується, що офіційна прем'єра Hyundai i20 відбудеться у другій половині 2026 року, а продажі стартують у дилерських центрах Європи наприкінці року. На ринку новинка з'явиться вже як модель 2027 року.