Ford офіційно представив у Європі одразу дві спортивні новинки у лінійці MS-RT, зробивши акцент на електрифікації та збереженні агресивного стилю. Пікап Ranger MS-RT тепер доступний у версії з плагін-гібридом (PHEV), а пасажирський мінівен Tourneo Custom MS-RT уперше отримав повністю електричну модифікацію. Ці моделі мають стати головними прем'єрами Ford на виставці IAA Mobility у Мюнхені, що відбудеться з 8 по 14 вересня.
Ranger MS-RT PHEV отримав силову установку, яка поєднує турбований 2,3-літровий бензиновий чотирициліндровий двигун та електромотор. У сумі вони видають 207 кВт/281 к.с. та 697 Нм крутного моменту. Це робить гібрид на 30 кВт/40 к.с. потужнішим і на 97 Нм тяговитішим за дизельний аналог. Вся потужність передається через 10-ступеневу автоматичну коробку передач та систему постійного повного приводу e4WD. Головною перевагою гібридної системи стала можливість рухатися виключно на електротязі до 40 км завдяки батареї ємністю 11,8 кВт-год. При цьому пікап зберіг ключові робочі характеристики: здатність буксирувати причепи масою до 3,5 тонни та перевозити вантажі до 1 тонни.
Візуально Ranger MS-RT відрізняється розширеними крилами, фірмовими решітками радіатора зі стільниковим малюнком, новими бамперами, дифузором та спойлером «качиний хвіст». Особливого шарму додають 21-дюймові легкосплавні диски з алмазним огранюванням, а також новий фірмовий відтінок Turini Purple.
У салоні використано поєднання екошкіри та алькантари з синім простроченням, встановлені спортивні сидіння з вираженою бічною підтримкою, спортивне кермо та підсвічений логотип MS-RT. Технічне оснащення відповідає сучасним стандартам: 12-дюймовий дисплей мультимедійної системи, двозонний клімат-контроль і комплекс систем допомоги водієві. Крім цього, версія MS-RT має спортивні налаштування підвіски та занижений на 40 мм кліренс у порівнянні зі стандартним Ranger, що робить її більш «драйверською» на асфальті.
Ще однією новинкою стала повністю електрична версія Tourneo Custom MS-RT. Вона оснащується електромотором потужністю 210 кВт/285 к.с., що робить її найпотужнішою серед усіх доступних варіантів цієї моделі. На відміну від Ranger, мінівен зберіг стандартну підвіску, але отримав яскравий спортивний обвіс із великим даховим спойлером у стилі екстремального Ford Supervan, агресивними повітрозабірниками на передньому бампері, спліттером, бічними «спідницями» та дифузором. Додатковим акцентом стали спеціальні 19-дюймові легкосплавні диски.
Салон Tourneo Custom MS-RT, розрахованого на три ряди сидінь, оздоблено екошкірою та замшею з синім контрастним простроченням. Передні крісла отримали посилену бічну підтримку та інтегровані підголівники, що підкреслює спортивний характер моделі. Таким чином, навіть у сімейному форматі мінівен зберігає емоційний імідж лінійки MS-RT.
Виробництво всіх версій MS-RT здійснюється у Великій Британії на заводі Ford у Дагенгемі, що дозволяє компанії підтримувати локалізацію та європейську специфіку моделей. Замовлення на Ranger MS-RT PHEV та Tourneo Custom MS-RT у Європі та Великій Британії відкриють до кінця цього року, а перші постачання заплановані на 2026 рік. Ціни Ford оголосить ближче до старту продажів.