Jaguar продовжує активно готуватися до своєї повної електрифікації, але при цьому не забуває про славне минуле бренду, пов'язане з потужними бензиновими моторами. Найближчим часом компанія представить свій новий електричний чотиридверний GT, який стане першим серійним автомобілем Jaguar на абсолютно новій електричній платформі та символізуватиме стратегічний перехід марки до повністю електричного модельного ряду.
Днями в мережі з'явилося шпигунське відео (нижче) тестового прототипу цієї моделі, яке привернуло увагу не лише своїм дизайном, а й особливим звуком. Під час руху замаскований автомобіль видавав глибокий «гуркіт», більше схожий на звучання класичного бензинового V8, ніж на звичне для електромобілів тихе дзижчання. Експерти вже підтвердили, що це результат роботи спеціального звукового генератора, встановленого інженерами Jaguar. Такий підхід має на меті зберегти емоції від керування, добре знайомі шанувальникам моделей з двигунами внутрішнього згоряння, і перенести їх у нову електричну еру.
Це рішення не є унікальним, але воно стає дедалі популярнішим серед автовиробників, які прагнуть додати емоційності своїм електрокарам. Подібні системи вже використовують Hyundai у спортивному Ioniq 5 N, Abarth у 500e та Dodge у своєму Charger Daytona. Очікується, що навіть перший електромобіль Ferrari отримає схожий штучний «саундтрек». Jaguar, ймовірно, запропонує власникам кілька варіантів звучання - від агресивного «V8-гуркоту» до повної тиші, надаючи свободу вибору залежно від уподобань водія.
Зовні новинка значною мірою повторює торішній концепт Type 00, який справив сильне враження на публіку. Серійна версія збереже видовжений капот, масивну передню частину, широку посадку та спортивні пропорції кузова. Водночас поки що немає підтвердження, чи отримає серійний автомобіль таке ж нестандартне рішення з відсутністю заднього вікна, як у концепту, хоча сучасні технології з камерами заднього огляду дозволяють реалізувати і такий підхід без втрати зручності.
Що стосується технічних характеристик, електричний GT побудований на абсолютно новій платформі Jaguar і, за попередніми даними, матиме запас ходу до 692 кілометрів, що відповідає приблизно 430 милям. Це робить його одним із найбільш далекобійних електромобілів у своєму сегменті, здатних без підзарядки долати значні дистанції. Інші технічні параметри, включно з потужністю силової установки та динамічними характеристиками, Jaguar поки що тримає у таємниці, але вже зараз зрозуміло, що акцент робитиметься на поєднанні продуктивності, комфорту та преміальної атмосфери.
Повна презентація моделі очікується до кінця року. Тоді компанія розкриє всі технічні подробиці і продемонструє, як планує поєднати багату спадщину своїх легендарних бензинових V8 з амбітною стратегією електрифікації, зберігаючи унікальний характер Jaguar навіть у світі електричних автомобілів.