Huawei спільно з компанією Seres офіційно анонсували оновлену версію середньорозмірного кросовера AITO M7, що виходить під брендом Hongmeng Intelligent Driving. Як стало відомо, прийом попередніх замовлень на новинку стартує вже 4 вересня, а перший публічний показ автомобіля заплановано на 23 вересня у Шеньчжені. Саме там буде презентовано і спеціальну версію під назвою Happiness Flagship, яка отримає унікальну лазерну систему технічного бачення Qiankun, розроблену Huawei, а також розширені можливості міської навігації NCA.
Новий AITO M7 став більш сучасним і технологічним у порівнянні зі своїми попередниками, але зберіг статус середньорозмірного SUV. Його габарити становлять 5080 x 1999 x 1780 міліметрів, а колісна база дорівнює 3030 міліметрам, що робить його одним із найпросторіших у своєму класі. Модель пропонуватиметься у шести варіантах кольорів: Island Blue (острівний синій), Warm Cloud White (теплий хмарний білий), Makino Green (зелене «Макіно»), Coral Red (кораловий червоний), Interstellar Blue (міжзоряний синій) та Gilded Black (позолочений чорний).
Оновлений M7 отримав низку фішок, які вже встигли назвати «преміальними». Водійське крісло тепер має функцію «нульової гравітації», що значно підвищує комфорт під час тривалих поїздок, а пасажирське сидіння виконане з високоякісної шкіри Nappa та має спеціальну ергономічну конструкцію з великим кутом нахилу спинки - до 97 градусів. Для задніх пасажирів передбачений розважальний екран діагоналлю 17,3 дюйма, який монтується у стелю, а також розширений функціонал мультимедійної системи.
У салоні встановлено найбільший на сьогоднішній день у всій екосистемі Hongmeng центральний мультимедійний екран, що робить управління автомобілем і цифровими сервісами ще зручнішим. Також нова модель отримала оновлену архітектуру шасі Tuling, яка, за словами розробників, забезпечує баланс між комфортом і стабільністю на будь-яких дорогах.
Технічно M7 також зробив крок уперед. Автомобіль працює на базі операційної системи HarmonyOS 4 та отримав оновлену версію системи автономного водіння Huawei ADS 3.3, яка дає змогу використовувати функції інтелектуального керування навіть без прив'язки до HD-карт. Ця технологія вже викликає великий інтерес серед потенційних покупців, адже вона робить автомобіль максимально самостійним у міських умовах.
Варто відзначити, що повністю електрична версія AITO M7 оснащується такою ж батареєю, як і модель AITO M8, що гарантує стабільну і передбачувану динаміку. Однак у новому поколінні виробник відмовився від опційних проекційних фар, навіть за додаткову плату. Серед інших цікавих деталей - компактний вбудований холодильник об'ємом 7,3 літра, що додає практичності під час подорожей.
Презентація нової версії, запланована на 23 вересня, має стати ключовим моментом для AITO, оскільки саме тоді компанія детально продемонструє всі можливості системи Qiankun та міської навігації нового рівня.