Погані новини надходять із Німеччини. Так, за останні півроку німецький автопром втратив 51 тис. робочих місць - це 7% зайнятих у виробництві автомобілів. Але саме погане те, що схоже, що таке падіння - це тільки початок кризи.
Німецький автопром страждає від митної суперечки зі США, в наслідок якої мита на мімецькі авто підскочили до 15%, тоді коли раніше були 0-2%. Цей удар не сприяє розміщенню деяких виробництв у Німеччині.
Істотно впав експорт німецьких авто і до Китая через жорстку конкуренцію зі сторони місцевих виробників. Таким чином, німецький автопром в цьому році втрачав позиції, як у США, так і у Китаї та в ЄС. Зі свого боку, компанії з США та Китаю навпаки активізувалися на ринку ЄС і теж відбирають частку ринку на батьківщині німецький компаній.
Експерти вже навіть почали говорити про деіндустріалізацію Німеччини через програш у глобальній конкуренції Китаю та США. Невже це відбудеться?
Нажаль, всі найбільші компанії Німеччини вже повідомили про програми скорочення та економії. Отже, ми стаємо свідками закату могутнього німецького автопрому.