Mercedes-Benz змушений адаптувати свої потужні двигуни до суворого екологічного стандарту Euro 7, який набирає чинності у липні 2027 року. Саме тому бренд розробив абсолютно новий бітурбований V8, який не лише відповідає сучасним екологічним нормам, але й виявився потужнішим та ефективнішим за попередні версії, навіть за знаменитий AMG GT Black Series. Це стало вимушеною реакцією компанії на хвилю критики після запуску гібридних версій моделей із чотирициліндровими двигунами.
Хоча ці силові установки демонстрували високу ефективність та вражаючу динаміку, клієнти скаржилися, що характер та емоції від керування втратили свою автентичність, а відчуття справжнього AMG - зникло.
Директор із розвитку підрозділу AMG Стеффен Ястров в інтерв'ю підтвердив, що новий двигун буде електрифікованим, але в помірному форматі 48-вольтової системи MHEV, яка допоможе зменшити шкідливі викиди без втрати справжнього спортивного характеру. Офіційні характеристики ще не оприлюднені, однак Ястров зазначив, що потенціал агрегата перевищуватиме 720 кінських сил, що робить його потужнішим за всі попередні серійні V8 AMG.
Для моделей середнього рівня, таких як оновлений C 63 AMG та новий CLE 63, планується версія з приблизно 600 кінськими силами, тоді як для флагманських спорткарів, зокрема нового AMG GT, обіцяють ще вищу віддачу.
Вихід цього двигуна очікується наприкінці 2027 року, після набуття чинності стандарту Euro 7. Це означає, що рестайлінгові версії C-Class і CLE, які вже готуються до оновлення, з великою ймовірністю залишаться з нинішнім 4,0-літровим V8 із подвійним турбонаддувом, який і сьогодні забезпечує видатні характеристики.
Таким чином, Mercedes-Benz фактично визнає необхідність повернення до класики у поєднанні з сучасними технологіями, намагаючись відновити довіру та інтерес своїх відданих клієнтів, для яких звучання і відчуття справжнього V8 залишаються ключовим елементом емоційного досвіду від AMG.