У Китаї представлено оновлений Geely Preface

19:03 30.08.2025
У Китаї представлено оновлений Geely Preface

На автошоу в Ченду, що стартувало 29 серпня, компанія Geely представила оновлений седан Preface, який на китайському ринку відомий під назвою Xingrui Dongfang Yao. Модель отримала відчутні зміни в дизайні, технічному оснащенні та електроніці, що робить її більш сучасною і конкурентоспроможною у своєму сегменті.

Новий Preface тепер доступний у трьох нових фірмових кольорах, серед яких особливо вирізняються зелений відтінок «Місячне сяйво» та насичений синій «Могао», що підкреслюють преміальний характер моделі та додають впізнаваності на дорозі. Екстер'єр зазнав помітного оновлення: передня частина отримала масивну решітку радіатора з вертикальними хромованими ламелями, які стали більш об'ємними та рельєфними, а також більш вузькі й агресивні фари, що гармонійно поєднуються з переробленим бампером. Збоку автомобіль зберіг свої плавні та стрімкі лінії, доповнені стильними багатоспицевими колесами, які надають йому спортивного вигляду. Задня частина виглядає більш витонченою завдяки витягнутим горизонтальним ліхтарям, з'єднаним хромованою смугою, що візуально розширює кузов.

Важливим елементом модернізації стала новітня електронна архітектура GEEA3.0, яка дозволяє автомобілю отримувати оновлення «по повітрю» без необхідності відвідування сервісних центрів. Інформаційно-розважальна система тепер працює на основі Flyme Auto, а її функціональність розширено завдяки інтеграції потужного штучного інтелекту DeepSeek, що значно покращує роботу голосових команд і взаємодію з усіма системами автомобіля.

Автомобіль також оснащено передовою системою напівавтономного водіння Qianli Haohan Assisted Driving H3, яка включає 11 камер високої роздільності, три радари міліметрового діапазону та 12 ультразвукових датчиків. Ця комбінація забезпечує підтримку високотехнологічних функцій безпеки, зокрема руху в режимі NOA на автострадах, автоматичного екстреного гальмування на швидкості до 120 км/год та системи активного уникнення зіткнень на швидкості до 130 км/год, що значно підвищує безпеку водіння в будь-яких умовах.

Оновлений Geely Preface також отримав серйозні зміни під капотом. Тепер він оснащується тим самим силовим агрегатом, що й оновлений Geely Monjaro, - це 2,0-літровий турбодвигун потужністю 272 к.с. (200 кВт) та максимальним крутним моментом 400 Н·м, який починає працювати вже з 1000 об/хв. У парі з ним працює сучасна 8-ступенева автоматична коробка передач Aisin, що забезпечує розгін від 0 до 100 км/год всього за 6,5 секунди. Інженери також покращили баланс шасі завдяки використанню технології CMA з цифровим керуванням, що забезпечує ідеальний розподіл ваги по осях майже у співвідношенні 50:50, а це позитивно позначається на стабільності та комфорті під час руху.

Geely підкреслює, що попри активний курс на електрифікацію і розвиток інтелектуальних систем, попит на бензинові моделі в Китаї залишається стабільно високим - лише за першу половину року частка паливних авто на внутрішньому ринку становила майже 50%. Саме тому стратегія «oil-electric parallel» (паралельний розвиток бензинових і електрифікованих моделей), проголошена компанією у вересні минулого року в так званій «Таїчжоуській декларації», залишається ключовою у планах Geely, що й пояснює настільки глибоке оновлення бензинового Preface.


Источник: Autohome
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024