На автосалоні в Ченду, що відкрився 29 серпня, BMW представила особливу версію електричного MINI - MINI JCW Monte Carlo Night, яка стала яскравою прем'єрою виставки. Ця модель створена як данина поваги легендарним перемогам класичного MINI на ралі Монте-Карло у 1960-х роках, коли невеликий британський хетчбек тричі здобував абсолютні перемоги у 1964, 1965 та 1967 роках, назавжди вписавши своє ім'я в історію автоспорту.
Особлива версія зберегла фірмовий спортивний стиль лінійки JCW, але отримала унікальні акценти. Кузов пофарбовано у яскравий червоний колір, відомий серед фанатів MINI як «чілі-ред», а дах уперше для електричної версії JCW виконано у білому кольорі, що нагадує класичне оформлення ралійних автомобілів середини ХХ століття. На боках розміщено великий номер «52» - відсилання до бойового номера машини-переможця, а на бічних накладках великого заднього спойлера нанесено напис «1965», який символізує одну з найвідоміших перемог MINI. У задній частині автомобіля також помітне контрастне червоно-чорне оздоблення кришки багажника та оригінальний дифузор, що додає спортивного характеру. Ліхтарі виконані у фірмовому піксельному стилі з відсиланням до британського прапора, а на передньому бампері красується декоративна британська реєстраційна пластина - ще один символ спадщини бренду.
Інтер'єр MINI JCW Monte Carlo Night зберіг філософію мінімалізму. Тут немає традиційної панелі приладів, яку замінив великий проєкційний дисплей HUD, що виводить усю важливу інформацію безпосередньо перед очима водія. У центрі розташований фірмовий круглий екран мультимедійної системи, а нижче - функціональна панель з фізичними кнопками для основних налаштувань. Триспицеве кермо виконане з використанням сучасних екологічних матеріалів із текстурованим плетеним оздобленням на одній зі спиць, що додає салону унікального характеру.
Під капотом - сучасний передній електромотор на базі карбіду кремнію з максимальною потужністю 258 к.с. і крутним моментом 350 Нм, що забезпечує енергійний розгін і динамічну керованість. Головною технологічною особливістю моделі стала інтегрована система керування шасі DIVC (Digital Integrated Vehicle Control), яку виробник називає «цифровим мозком» автомобіля. Вона здатна вносити корективи у налаштування підвіски та керованості всього за 60 мілісекунд, забезпечуючи ідеальну стабільність і контроль на будь-яких дорожніх покриттях, що особливо важливо для спортивного стилю водіння.