Ринок преміальних електричних позашляховиків продовжує стрімко зростати, і Jaguar Land Rover не збирається залишатися осторонь цієї тенденції. Після оголошення про розробку повністю електричного Range Rover компанія активно працює і над створенням електричної версії Range Rover Velar, яка наразі проходить випробування на трасі Нюрбургринг. Прототип, вкритий щільним камуфляжем, уже дозволяє скласти перше уявлення про майбутній дизайн моделі, яка має зберегти впізнаваний стиль поточного Velar з мінімальними змінами в екстер'єрі.
Передня частина Velar EV виглядає візуально близькою до версії з двигуном внутрішнього згоряння. Збережено тонку форму головної оптики та затемнені зони в місцях, де в традиційних моделей розташовані решітка радіатора та повітрозабірники. Оскільки електромобілю не потрібна класична система охолодження двигуна, звичні повітрозабірники втратили сенс, і їх місце займає суцільна чорна панель з інтегрованою фронтальною камерою, яка використовується системами допомоги водієві та безпеки. Це рішення виглядає сучасно і підкреслює технологічність нового Velar.
Задня частина прототипу поки що виглядає дещо грубо через технічні елементи і нерівності в районі стійок C і D, проте експерти очікують, що серійна версія отримає більш акуратний і вишуканий вигляд. Загалом концепція збереження впізнаваних пропорцій і чистих ліній, характерних для сімейства Range Rover, у поєднанні з сучасними електромобільними акцентами має надати новинці елегантного та футуристичного вигляду.
Що стосується силової установки, поки що виробник не розкриває жодних офіційних даних. Відомо лише, що на базовому електричному Range Rover буде використовуватися масивна батарея на 117 кВт-год, але для компактнішого Velar передбачають акумулятор ємністю від 85 до 100 кВт-год. Очікується, що новинка отримає повний привод завдяки двом електродвигунам, що забезпечить високі динамічні характеристики й дозволить впевнено конкурувати з моделями BMW, Mercedes-Benz та Audi. Експерти не виключають, що електричний Velar зможе перевершити навіть версію SVAutobiography з її компресорним 5,0-літровим V8 на 542 к.с. та крутним моментом у 681 Нм.
Офіційна презентація електричного Velar очікується вже наступного року. Саме тоді Jaguar Land Rover обіцяє розкрити більше технічних характеристик і подробиць щодо запасу ходу, технологій зарядки та системи допомоги водієві. З