Jetour «показав» флагманський позашляховик G700

19:08 29.08.2025
Jetour «показав» флагманський позашляховик G700

На автосалоні в Ченду напередодні офіційної прем'єри був помічений абсолютно новий флагманський позашляховик Jetour G700, який уже привернув увагу відвідувачів навіть на парковці біля виставкового комплексу. Старт продажів очікується вже в третьому кварталі цього року. Попри те, що ціни ще офіційно не оголошені, більшість характеристик новинки вже розкрито.

Jetour G700 - це великий рамний позашляховик у класичному стилі «square body», який демонструє чіткий акцент на експедиційні та офроудні можливості. Його габарити складають 5198 мм у довжину, 2050 мм у ширину та 1956 мм у висоту, а колісна база дорівнює 2870 мм, що робить його більшим за популярний Toyota Land Cruiser 300 і наближає до сегмента справжніх флагманських всюдиходів. Автомобіль пропонуватиметься у 5- та 6-місних конфігураціях, що дозволить клієнтам обирати між більш практичним або більш комфортабельним варіантом.

Дизайн позашляховика чітко натякає на його «польову» спрямованість. Передня частина отримала масивну чорну решітку радіатора з інтегрованим підсвічуваним логотипом бренду та прямокутними LED-денними ходовими вогнями, які підкреслюють брутальність і сучасний стиль автомобіля. Спеціально розроблений передній бампер із великим кутом в'їзду покращує геометричну прохідність у складних умовах. З боків автомобіля впадають у вічі великі колісні арки з встановленими всюдихідними шинами AT, які забезпечують надійне зчеплення на різних типах покриття. На крилах розташовані фірмові логотипи Jetour, а ззаду дизайнери застосували вертикальні ліхтарі та класичне запасне колесо на дверях багажника, що підсилює експедиційний стиль авто. Додатково передбачено буксирувальні гаки та приховану систему вихлопу, яка зберігає акуратність дизайну задньої частини.

Інтер'єр G700 орієнтований на технологічність і комфорт. В салоні встановлено спортивне триспицеве кермо з плоским дном, зручний важіль перемикання передач у стилі «стебла», 15,6-дюймовий центральний сенсорний дисплей у «плаваючому» дизайні, а також вражаючий 35,4-дюймовий панорамний дисплей, який розтягується на всю ширину передньої панелі та поєднує інструментальну панель із мультимедійною системою. Крім того, салон вирізняється високоякісними матеріалами оздоблення та продуманою ергономікою, створюючи атмосферу преміального позашляховика.

Jetour також зробив акцент на сучасних технологіях для бездоріжжя. Серед ключових рішень - функція розвороту на місці для легкого маневрування у вузьких просторах та інноваційна система водної навігації, яка дозволяє автомобілю рухатися у воді на значні відстані. Це рішення відрізняється від системи аварійного плавання, яка використовується в деяких інших моделях, і створене для більш тривалих та безпечних переправ через водойми. Офіційні фото тестових заїздів демонструють наявність високого шноркеля для глибокого броду.

Під капотом Jetour G700 знаходиться потужна гібридна силова установка на основі 2,0-літрового турбованого двигуна (потужність ДВЗ - 155 кВт), який працює разом з електромотором у складі системи Kunpeng Super Hybrid CDM-O. Сукупна віддача силової установки сягає 665 кВт (приблизно 905 к.с.) і 1135 Нм крутного моменту, що робить цей позашляховик одним із найпотужніших у своєму класі. Потужність передається на всі чотири колеса через новітню гібридну трансмісію, а для складних умов передбачені три блокування диференціалів. Заявлений запас ходу становить понад 1400 км при повному баку пального та зарядженій батареї, що відкриває широкі можливості для далеких подорожей без потреби у частих зупинках на дозаправку.


Источник: Autohome
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024