Британська інженерна компанія RML Group, відома своїми високотехнологічними проєктами для автоспорту та тюнінгу, на престижному автосалоні Salon Prive в Оксфордширі офіційно представила перший серійний екземпляр свого радикального проєкту - GT Hypercar, який у виробничій версії отримав назву RML P39. Ця модель є глибоко модернізованим Porsche 911 Turbo S, який після масштабних інженерних доробок перетворився на справжній гіперкар із виразною зовнішністю в стилі прототипів перегонів «24 години Ле-Мана» та вражаючими динамічними характеристиками.
Зовні P39 зберігає лише окремі впізнавані елементи донора, такі як лінії даху, дзеркала та світлотехніку, проте все інше створено заново з вуглецевого волокна. Перероблені розширені крила, видовжена задня частина та агресивний аеродинамічний пакет надають автомобілю вигляду повноцінного гоночного боліда, адаптованого для звичайних доріг. Вперше продемонстрований екземпляр виконаний у глибокому відтінку Storm Purple, який поєднується з карбоновими елементами з фіолетовим відтінком на даху та капоті. Додатковий акцент створюють золотисті центральні гайки коліс і гальмівні супорти кольору Gunmetal, тоді як фірмовий щиток RML на капоті та напис GTH на задній частині кузова вручну розфарбовані золотом, що додає автомобілю особливого статусу ексклюзивності.
Салон демонструє поєднання спортивного духу та вишуканості. Інтер'єр перетягнутий новою шкіряною оббивкою з контрастною сірою строчкою Crayon, ремені безпеки виконані у тон, а карбонові вставки пофарбовані в колір кузова. У версії 40th Anniversary Special Edition, представленій на виставці, також встановлено каркас безпеки, забарвлений у Storm Purple, а задні сидіння повністю демонтовано для зниження ваги та покращення балансу. Додатково автомобіль отримав пакети Performance Pack та Track Pack, які включають регульовану активну підвіску та інші технічні рішення для максимальної ефективності на трасі.
Під капотом гіперкара працює серйозно доопрацьований шестициліндровий 3,7-літровий опозитний двигун з двома турбокомпресорами, модернізований у співпраці з британськими спеціалістами з тюнінгу Litchfield Motors. Завдяки ретельним налаштуванням агрегат видає 907 кінських сил та понад 1130 Нм крутного моменту, що фактично виводить цей автомобіль на рівень повноцінних гіперкарів. За даними інженерів RML, під час симуляцій на легендарній Північній петлі Нюрбургрингу GT Hypercar здатен показати час кола менш ніж за 6 хвилин 30 секунд, що ставить його в один ряд із найшвидшими дорожніми автомобілями планети.
Важливо, що індекс P39 у назві моделі не випадковий - він відсилає до того, що цей гіперкар став 39-м проєктом компанії з моменту її заснування у 1984 році. Хоча протягом десятиліть RML працювала здебільшого над індивідуальними замовленнями для приватних клієнтів та автовиробників, саме GT Hypercar став одним із небагатьох серійних продуктів, який отримав офіційне ім'я бренду.
Виробництво RML GT Hypercar буде суворо обмеженим - лише 39 екземплярів, серед яких 10 одиниць спеціальної версії 40th Anniversary Special Edition, присвяченої 40-річчю компанії. Вартість базової версії стартує від 495 тисяч фунтів стерлінгів без урахування податків та ціни автомобіля-донора Porsche 911 Turbo S, що робить цю модель не лише технічним шедевром, а й колекційною рідкістю.