Новий середньорозмірний кросовер Shangjie H5, створений у партнерстві компаній Huawei та SAIC Group, ще до офіційного виходу на ринок став однією з найбільш очікуваних новинок року на китайському автомобільному ринку. Прем'єра моделі відбулася 25 серпня під час осіннього заходу HarmonyOS Smart Mobility, присвяченого новим продуктам у сфері розумної мобільності. Офіційний старт продажів заплановано на 23 вересня, проте ажіотаж навколо моделі вже вийшов на рекордний рівень.
За даними HarmonyOS Intelligent Mobility Alliance (HIMA), протягом першої години після відкриття попереднього бронювання кількість заявок перевищила 25 000, при цьому передбачалась можливість повернення авансового платежу. Вже через 18 годин попит сягнув позначки 50 000 бронювань, що є безпрецедентним результатом для моделі цього класу. Експерти галузі зазначають, що така динаміка особливо вражає на тлі того, що попередні проєкти SAIC у сегменті електромобілів, такі як бренд Marvel, не досягли значних успіхів на ринку, а продажі преміальних моделей IM Motors залишаються лише на середньому рівні.
Shangjie H5 позиціонується як середньорозмірний SUV нового покоління з акцентом на розширені можливості електрифікації та інтеграцію інтелектуальних технологій. Довжина автомобіля становить 4780 мм, ширина - 1910 мм, висота - 1664 мм, а колісна база сягає 2840 мм, що забезпечує просторий салон і комфортні умови для п'яти пасажирів. Модель доступна у двох основних модифікаціях - EREV (гібрид з розширеним запасом ходу) та PEV (повністю електричний варіант). Версія EREV демонструє комбінований запас ходу за циклом CLTC до 1360 км з вражаюче низьким споживанням пального - лише 4,44 літра на 100 км. Повністю електричний варіант може долати до 655 км на одному заряді, споживаючи 13,4 кВт-год на 100 км.
Окремої уваги заслуговує інтеграція у H5 системи Huawei ADS 4 - одного з найсучасніших комплексів допомоги водієві, який раніше використовувався лише у дорожчих моделях бренду. Уперше ця передова система з'явилася у моделі HarmonyOS Intelligent Mobility, ціна якої не перевищує 200 000 юанів (приблизно 27 800 доларів США), що робить H5 найбільш доступним автомобілем Huawei з таким рівнем технологічної оснащеності.
Завод із виробництва Shangjie H5 розташований у районі Лінган у Шанхаї. Згідно з інформацією, опублікованою агентством Xinhua у квітні цього року, початкова річна виробнича потужність підприємства становить 250 000 автомобілів. Це означає, що для виконання вже отриманих 50 000 попередніх замовлень компанії знадобиться понад два місяці безперервної роботи. Враховуючи запланований старт продажів у вересні та швидке наближення кінця року, аналітики наголошують на можливих труднощах із виконанням поставок у стислі терміни. Така ситуація вже порівнюється з викликами, з якими стикалася компанія Xiaomi під час запуску свого першого електромобіля.