У Китаї стартували продажі оновленого Tank 500

22:06 27.08.2025
У Китаї стартували продажі оновленого Tank 500

На китайському ринку офіційно стартував продаж оновленого Tank 500, і вже перші подробиці про модель привернули увагу експертів та покупців. По-перше, ціни виявилися навіть нижчими, ніж прогнозували на етапі передзамовлень: базова версія Hi4-T коштує 335 000 юанів, що еквівалентно приблизно 46 000 доларів США, версія Hi4-T Smart Edition оцінена у 355 000 юанів (близько 48 800 доларів), топовий гібрид Hi4-Z Smart Edition - у 375 000 юанів (приблизно 51 500 доларів), а версія з класичним 3.0-літровим бензиновим V6 доступна за 355 000 юанів. Саме поява бензинового варіанту стала другим сюрпризом, адже раніше йшлося лише про гібридні конфігурації.

Модель позиціонується як «розумний преміальний позашляховик для будь-яких сценаріїв», і виробник акцентує на тому, що новий Tank 500 отримав значний апгрейд як у плані дизайну, так і технологій. Зовнішні зміни зберегли впізнаваний силует, але передня частина тепер оснащена лідаром, що стало важливим оновленням для впровадження системи Coffee Pilot Ultra - третього покоління інтелектуальних асистентів водія від Great Wall Motors. Автомобіль зберіг фірмову масивну решітку радіатора, характерну хромовану емблему та оптику з дизайнерськими елементами, що натхненні традиційною китайською архітектурою.

В інтер'єрі відчутно більше преміуму. Панель приладів отримала стильне оздоблення у концепції «Пейзажний живопис» із декоративними елементами «Камінь Данбі», що створюють вишукану атмосферу. Салон тепер оснащено 5,4-літровим холодильником з функціями охолодження і підігріву, двома бездротовими зарядними пристроями потужністю 50 Вт, новою акустичною системою Coffee AI Sound і вдосконаленим мультимедійним комплексом на базі ОС Coffee OS 3. Остання підтримує режим «шестиекранної взаємодії» Coffee Vision + Coffee Air Touch, а також адаптивні налаштування простору салону під різні сценарії.

Система Coffee Pilot Ultra тепер включає 27 сенсорів, серед яких лідар, три радари міліметрового діапазону, 12 ультразвукових датчиків і 11 камер високої роздільної здатності. Така конфігурація забезпечує розширений функціонал: повністю автоматизоване паркування, у тому числі паркування за пам'яттю, віддалене керування автомобілем при паркуванні та навіть систему нічного бачення Coffee Night Vision з тепловізором для безпечного руху в темний час доби.

Гібридна лінійка Tank 500 представлена двома архітектурами. Версія Hi4-Z поєднує 2,0-літровий бензиновий турбомотор із двома електродвигунами та триступеневою трансмісією DHT, розвиваючи сумарну потужність 455 кВт (приблизно 620 к.с.). Вона отримала батарею ємністю 59,05 кВт-год, що забезпечує до 201 км пробігу у чисто електричному режимі за циклом WLTC. Розгін від 0 до 100 км/год у цій версії займає лише 4,3 секунди, а заряджання від швидкісної станції займає близько 15 хвилин.

Версія Hi4-T комплектується тією ж 2,0-літровою базою, але має один електромотор із максимальною потужністю 130 кВт і крутним моментом 495 Нм. Ємність акумулятора становить 37,1 кВт-год, а час швидкісної зарядки - близько 16 хвилин. Ця конфігурація орієнтована на тих, кому потрібне поєднання гібридної економічності з класичною позашляховою прохідністю, але без акценту на спортивній динаміці.

Окремо варто відзначити бензиновий 3.0-літровий V6, який хоч і не отримав гібридних рішень, проте дозволяє покупцям відчути більш традиційний формат експлуатації без необхідності заряджання акумулятора, що актуально для регіонів з недостатньою інфраструктурою для електротранспорту.


Источник: ITHome
Фото: autohome
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024