Новий Xpeng P7 самостійно їде від виробничої лінії до зони відвантаження

21:48 27.08.2025
Новий Xpeng P7 самостійно їде від виробничої лінії до зони відвантаження

Китайський виробник електромобілів Xpeng продовжує доводити, що є одним із технологічних лідерів ринку, представивши оновлений ліфтбек P7, який уже встиг привернути увагу не лише дизайном і характеристиками, а й унікальною демонстрацією автономних можливостей. На заводі компанії в Гуанчжоу нові P7 тепер самостійно пересуваються від конвеєра до зони відвантаження без участі водія. Відео з демонстрації цієї технології опублікував віцепрезидент компанії Ю Тао, підкресливши, що це лише перший крок до повністю безпілотного виробничого процесу, який Xpeng планує розвивати надалі.

Головна технологічна перевага нового P7 - це три фірмові процесори Turing AI, розроблені безпосередньо інженерами компанії. Сукупна обчислювальна потужність становить 2250 TOPS, що втричі перевищує показники Tesla Model Y з чипом AI 4 і на 50 TOPS перевершує навіть відомі Nvidia Orin Thor. Кожен процесор видає 750 TOPS, забезпечуючи блискавичну обробку даних, які надходять від камер автомобіля. При цьому система автопілоту повністю базується на камерах без використання лідарів, що свідчить про високу ефективність алгоритмів обробки зображень і прогнозування дорожніх ситуацій.

Оновлений P7 підтримує роботу великих мовних моделей VLA (Vision-Language-Action) та VLM (Vision-Language Models), які аналізують дорожні умови та дозволяють автомобілю приймати оптимальні рішення в реальному часі. Крім того, електроліфтбек оснащено функцією NGP (Navigation Guided Pilot), що забезпечує напівавтономне керування як у міських умовах, так і на швидкісних трасах. За словами представників компанії, ця технологія готова до автономного водіння рівня L3, коли водій може повністю відволіктися від процесу керування. Проте чинне законодавство Китаю поки що не дозволяє використовувати такі функції на дорогах загального користування, тому наразі вони обмежені закритими територіями, як-от виробничий майданчик у Гуанчжоу.

Щодо технічних характеристик, новий Xpeng P7 зберіг елегантний силует із габаритами 5017 мм завдовжки, 1970 мм завширшки та 1427 мм заввишки при колісній базі 3008 мм. Низька лінія даху та приховані ручки дверей дозволили знизити коефіцієнт аеродинамічного опору до вражаючих 0,201 Cd, що позитивно впливає як на динаміку, так і на запас ходу. У салоні встановлено великий 15,6-дюймовий «плаваючий» центральний дисплей, тонку цифрову панель приладів і проєкційний дисплей AR-HUD із діагоналлю 87 дюймів, який відображає навігацію та дані про рух у доповненій реальності.

Електрична архітектура базується на 800-вольтовій платформі, яка забезпечує швидкі зарядки та ефективніше використання енергії. Початкова версія ліфтбека має один електромотор на задній осі з потужністю 270 кВт (362 к.с.), тоді як повноприводна модифікація оснащена двома електродвигунами із сумарною віддачею 437 кВт (586 к.с.), завдяки чому розгін від 0 до 100 км/год займає лише 3,7 секунди. Для живлення пропонуються два варіанти батарей: літій-залізо-фосфатна (LFP) ємністю 74,9 кВт-год та більш ємна трикобальтова NMC на 92,2 кВт-год, що дозволяє покривати значні дистанції на одному заряді залежно від конфігурації.

Попередні замовлення на новий Xpeng P7 стартували на початку серпня й перевищили 10 тисяч заявок менш ніж за сім хвилин, демонструючи високий рівень інтересу до моделі.


Источник: CarNewsChina
Фото: Xpeng
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024