Прототипи Mercedes-AMG GT XX встановили кілька світових рекордів

21:08 26.08.2025
Прототипи Mercedes-AMG GT XX встановили кілька світових рекордів

Компанія Mercedes-Benz завершила один із найвиснажливіших рекордних марафонів в історії електромобільного спорту, встановивши одразу кілька світових досягнень на італійському полігоні Нардо. У випробуваннях брали участь два прототипи Mercedes-AMG GT XX та команда з 17 професійних пілотів, які по черзі змінювали один одного за кермом кожні дві години. Найгучніший із рекордів - це найбільша дистанція, пройдена електромобілем за 24 години, яка склала 5479 км, що стало новим еталоном для автомобільної галузі.

Полігон Нардо, який належить концерну Porsche, добре відомий серед виробників завдяки своєму гігантському кільцю довжиною 12,68 км із ідеально рівним покриттям і профілем, який дозволяє підтримувати надвисокі швидкості на тривалих дистанціях. Саме там Mercedes-AMG вирішила протестувати витривалість свого електричного ліфтбека GT XX, перевіривши як техніку, так і людей в умовах, наближених до екстремальних.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Mercedes-AMG (@mercedesamg)

Mercedes-AMG GT XX оснащений тримоторною електричною установкою, що розвиває максимальну сукупну потужність 1360 к.с. Живлення забезпечує високотехнологічна 800-вольтова батарея із просунутою системою рідинного охолодження, яка дозволяє здійснювати надшвидке заряджання потужністю до 850 кВт. Під час рекордних заїздів автомобілі підтримували стабільну швидкість близько 300 км/год, хоча максимальна швидкість ліфтбека сягає 360 км/год. Такий вибір швидкісного режиму дозволив оптимізувати баланс між темпом руху та частотою зупинок на зарядку, що стало ключем до успіху під час марафону.

Сама ідея рекордного заїзду полягала в тому, щоб подолати дистанцію, еквівалентну довжині земного екватора - 40 075 км - у найкоротший термін. Попри екстремальні умови, зокрема спеку до +35°C у тіні та ще вищу температуру на асфальті, обидва прототипи GT XX впоралися з випробуванням без технічних проблем. Система охолодження силової установки продемонструвала стабільність навіть у режимі тривалих навантажень, а вдосконалена аеродинаміка кузова та інтелектуальні алгоритми керування енергоспоживанням дозволили мінімізувати втрати ефективності.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Mercedes-AMG (@mercedesamg)

У підсумку найрезультативніший автомобіль подолав увесь шлях завдовжки 40 075 км менш ніж за вісім діб - точний час склав 7 днів, 13 годин, 24 хвилини і 7,1 секунди. Це означає, що кожен із прототипів у середньому проходив понад 5300 км на добу, працюючи практично без зупинок, окрім коротких перерв на зарядку та зміну пілотів.

За словами представників Mercedes-AMG, досягнутий результат демонструє не лише зростаючий потенціал електричних технологій у світі високих швидкостей, але й новий рівень інженерної досконалості. Компанія підкреслила, що основні інновації, відпрацьовані під час марафону, будуть частково інтегровані у майбутні серійні моделі, що ще раз підтверджує стратегічний курс Mercedes-Benz на розвиток високопродуктивних електромобілів.


Источник: Mercedes-Benz
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024