Hyundai готується до зміни покоління свого популярного компактного хетчбека i20, який вже багато років утримує позиції одного з ключових гравців у сегменті В-класу на європейському ринку. Прототип нової генерації моделі нещодавно був помічений під час випробувань у спекотних регіонах Іспанії, де автомобіль проходить комплексні тести перед фінальним етапом розробки. За наявною інформацією, серійна версія дебютує приблизно в середині 2026 року, а повноцінний вихід на ринок очікується у 2027-му.
Зовнішність нової моделі демонструє перехід на абсолютно нову мову дизайну Hyundai, що робить i20 візуально більш сучасним та виразним. Хоча тестовий автомобіль був повністю прихований під щільним камуфляжем, вже зараз можна помітити низку ключових змін. Автомобіль отримав більш геометричний силует із акцентом на прямі лінії та масивні пропорції, які додають йому легкого кросоверного характеру. Передня частина вирізняється заниженою решіткою радіатора та новими вузькими світлодіодними фарами, розташованими нижче, ніж у нинішнього покоління. Збоку простежується більш лаконічна бічна лінія, а також вирівняні стійки та висхідна поясна лінія, які роблять образ більш динамічним. Задня частина автомобіля поки що прихована від сторонніх очей, проте помітні обриси нових ліхтарів та змінений бампер, а наявність вихлопної труби свідчить, що модель зберігатиме двигуни внутрішнього згоряння.
Очікується, що i20 наступної генерації залишиться на вдосконаленій версії нинішньої платформи, але отримає глибоку модернізацію шасі й технічної начинки. Лінійка силових агрегатів і надалі включатиме бензинові мотори з технологією «м'якого» гібрида (mild-hybrid), що дозволяє знизити викиди й покращити економічність. Проте посилення екологічних норм, зокрема вимог стандарту Euro 7, може змусити компанію збільшити ступінь електрифікації у найближчі роки. Хоча чутки про повністю електричну версію i20 залишаються непідтвердженими, інсайдери не виключають появу окремої моделі на іншій платформі, яка повторюватиме ключові дизайнерські риси нової генерації.
Салон нового i20 обіцяє кардинальні зміни. Інтер'єр зазнає повного редизайну, отримає сучасну архітектуру, повністю цифрову панель приладів та оновлену мультимедійну систему з розширеними можливостями. Очікується використання більш якісних матеріалів, частково запозичених у електромобілів марки, а також розширений набір систем безпеки та асистентів водія, які допоможуть вивести модель на новий рівень у класі.
Щодо спортивної модифікації i20 N із 1,6-літровим турбованим двигуном, яку торік зняли з європейського ринку через посилені норми викидів, її повернення повністю не виключають. Якщо «заряджена» версія все ж повернеться у новій генерації, то з великою ймовірністю отримає гібридну підтримку.
Hyundai i20 наступного покоління матиме широкий перелік конкурентів у сегменті компактних хетчбеків. Його основними суперниками залишаться Renault Clio, який також готується до зміни покоління наприкінці цього року, Volkswagen Polo, Citroen C3, Peugeot 208, Opel Corsa, Toyota Yaris, а також нові моделі від Stellantis та Volkswagen Group, зокрема Skoda Fabia, Seat Ibiza і Lancia Ypsilon.