Суднобудівна програма китайського автогіганта BYD вийшла на фінальну стадію - восьме транспортне судно флоту компанії, під назвою BYD Jinan, успішно завершило ходові випробування й готується до передачі замовнику. Це означає, що вже у вересні судно офіційно стане до ладу, завершивши формування першої черги корпоративного флоту BYD, який призначений для транспортування автомобілів на світові ринки.
На сьогодні BYD експлуатує сім сучасних суден: Pioneer 1, що має місткість близько чотирьох тисяч автомобілів, а також Changzhou, Hefei, Shenzhen, Xian, Changsha та Zhengzhou - кожне з них здатне перевозити до 9 200 машин за один рейс. Додавання BYD Jinan значно збільшить ефективність логістики бренду, дозволяючи компанії скоротити терміни доставки та оптимізувати транспортні витрати.
Флот BYD був створений як стратегічна відповідь на стрімке зростання світового попиту на електромобілі та гібридні моделі компанії. Вже у першому кварталі 2025 року транспортні судна BYD перевезли понад 25 000 нових електрифікованих автомобілів, які були доставлені більш ніж у 100 країн і понад 400 міст по всьому світу. Це дозволяє компанії не лише гнучкіше керувати експортними поставками, а й мінімізувати залежність від сторонніх судноплавних операторів, що особливо актуально в умовах глобальних логістичних викликів.
До 2026 року BYD планує повністю завершити програму розширення флоту, довівши його до восьми суден загальною пропускною спроможністю понад 1 мільйон автомобілів на рік. Цей крок демонструє амбіції бренду закріпитися серед ключових експортерів електромобілів і зробити логістичні процеси максимально незалежними та контрольованими.
Флагманські судна компанії, включно з Jinan, оснащені сучасними системами безпеки та енергоефективними двигунами, що відповідають міжнародним екологічним стандартам. Завдяки цьому BYD не лише нарощує свої логістичні можливості, а й робить це з урахуванням глобальних тенденцій зниження викидів у транспортній галузі.