Everrati перетворила культовий Porsche 911 на електромобіль

23:16 20.08.2025
Everrati перетворила культовий Porsche 911 на електромобіль

Британська компанія Everrati, яка спеціалізується на перетворенні класичних спортивних автомобілів на електромобілі, представила унікальний рестомод на основі легендарного Porsche 911 покоління 993. Саме ця генерація увійшла в історію як остання «дев'ятсот одинадцята» з двигуном із повітряним охолодженням. Утім, у новому проекті під назвою 911 (993) Founders Edition цей історичний елемент зник - на його місці з'явився сучасний електропривод із вражаючими характеристиками.

Робота над автомобілем починається з повної реставрації оригінального Porsche, якою займаються фахівці бренду. Після цього кузов отримує карбонові панелі, які зберігають фірмовий силует 993, але водночас відсилають до версії Turbo S. Серед змін - нова світлодіодна оптика, фірмові шильдики Everrati та повна відсутність вихлопних труб. Автомобіль отримав 18-дюймові ковані диски, створені у стилі класичних HRE «turbo twists». Майбутнім власникам пропонують широкі можливості кастомізації - від палітри кольорів до опціональної графіки.

Салон поєднує традиції та сучасність: більшість поверхонь оздоблені алькантарою та шкірою Bridge of Weir, оновлено підрульові перемикачі й сенсорні елементи. Класична панель приладів із п'ятьма циферблатами збережена, але адаптована під електричну силову установку. У центральній консолі встановлений стриманий блок Porsche Classic з навігацією та Bluetooth, а також можливістю інтеграції більш потужної аудіосистеми. За бажанням клієнта стандартні сидіння замінюються на спортивні крісла Recaro Sportster CS, а задні сидіння можна демонтувати.

Найбільші зміни приховані під кузовом. Замість опозитного шестициліндрового двигуна з'явився потужний електромотор на 567 кВт (771 к.с.) та 810 Н-м крутного моменту. Уся потужність передається на задні колеса через новий диференціал. Це дозволяє електрифікованому купе розганятися від 0 до 97 км/год за 3,3 секунди, а до 161 км/год - за 8 секунд. При цьому маса та баланс машини залишаються близькими до оригіналу, що важливо для збереження характеру керованості класичного 911.

Живлення забезпечує батарея ємністю 63 кВт-год із сучасною системою терморегуляції. Запас ходу сягає до 320 км на одному заряді, хоча в динамічному режимі реальний показник буде нижчим. Завдяки підтримці швидкісної зарядки потужністю 100 кВт, відновлення заряду з 20 до 80% займає приблизно 25 хвилин.

Ще однією особливістю є повна зворотність процесу: за бажанням власника автомобіль можна повернути до заводського стану з опозитним двигуном. Це важливий фактор для колекціонерів, які турбуються про автентичність та майбутню вартість своїх Porsche.

Модифікований 993 отримав нову підвіску, посилені гальма, систему рекуперативного гальмування та електропідсилювач керма. За доплату пропонується пакет із активною підвіскою та вдосконаленими гальмівними матеріалами для ще кращої динаміки.

Everrati вже відкрила прийом замовлень на 911 (993) Founders Edition, однак вартість компанія офіційно не розкриває. Попри це проект викликав жваве обговорення серед автолюбителів: чи готові власники рідкісних Porsche 993 пожертвувати оригінальним «повітряним серцем» заради найсучаснішої електричної технології - питання, на яке поки немає однозначної відповіді.


Источник: Carscoops
Фото: Everrati
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024