Завдяки передовим технологіям ZF у сфері фрикційних матеріалів нове покоління гальмівних колодок TRW для мотоциклів відкриває нову сторінку у безпеці та надійності двоколісного транспорту. Компанія заявляє, що вдосконалена конструкція забезпечує відчутно кращу ефективність зупинки, коротший гальмівний шлях, стабільну роботу навіть за екстремальних умов і при цьому знижує вплив на довкілля. Це рішення вигідне не лише мотоциклістам, а й сервісним станціям та дистриб'юторам, адже дозволяє легко інтегрувати оновлений продукт без додаткових витрат чи ускладнень.
Технологічна перевага нових колодок TRW полягає в удосконаленому складі фрикційного матеріалу. Вони демонструють підвищене початкове зчеплення, що забезпечує миттєву реакцію у критичні моменти, а також мають виняткову термостійкість, яка дозволяє зберігати стабільну ефективність навіть під час інтенсивного гальмування. Важливо, що у складі нової суміші немає міді, нікелю та сурми - важких металів, які раніше традиційно застосовувалися у виробництві колодок, але негативно впливали на екологію. Відмова від цих елементів зробила колодки екологічно безпечними, не знизивши їхньої зносостійкості та потужності. Додатково нове покоління зменшує рівень гальмівного пилу та шуму, що ще більше підвищує комфорт і екологічність. Усі продукти відповідають суворим європейським вимогам стандарту ECE-R90, що підтверджує їхню якість та безпечність.
Оновлення асортименту відбувається поетапно. Сьогодні понад 80% лінійки мотоциклетних гальмівних колодок TRW уже переведено на новий матеріал, а до кінця 2025 року цей показник сягне 90%. Пріоритет надається найбільш затребуваним сегментам ринку: першими адаптовані серії ALLROUND (без суфікса) та EC, згодом - SV, SH (Sinter Street) і SRM (Maxi Scooter). До кінця 2025 року буде оновлено й спеціалізовані моделі SI (Offroad Sinter), а у третьому–четвертому кварталі того ж року завершать перехід і колодки серії PC (Performance Comfort).
Для сервісів та дистриб'юторів цей перехід не створить жодних труднощів. Нові й старі фрикційні матеріали повністю сумісні між собою і можуть безпечно використовуватися разом навіть на одній осі, що дозволяє уникнути складних технічних перебудов чи плутанини. Крім того, каталожні номери та упаковка залишаються незмінними, тому впровадження нової лінійки відбувається без збоїв у роботі та зайвих витрат.
Вихід на ринок нового покоління колодок TRW відображає стратегічне бачення ZF Aftermarket, спрямоване на поєднання інновацій та спадкових бізнес-напрямків. Компанія робить ставку на науково обґрунтовані рішення у сфері матеріалознавства, щоб підвищити надійність продукції та безпеку мотоциклістів. Зараз під брендом TRW пропонується вже понад 7 500 різних застосувань гальмівних колодок, і цей показник зростає, підтверджуючи лідерські позиції компанії на ринку.