Meyers Manx презентував потужне екзотичне багі

23:06 19.08.2025
Meyers Manx презентував потужне екзотичне багі

Класичні пляжні багі отримали нове втілення у XXI столітті. Американська компанія Meyers Manx, яка лише кілька років тому відродила свій культовий дизайн 1960-х у вигляді електричної версії, тепер зробила наступний крок у співпраці з британською інженерною студією Tuthill. Результатом став абсолютно новий проєкт під назвою LFG - спортивний всюдихід-багі, створений для того, щоб «переосмислити дух аматорського водіння» та вивести його на новий рівень. Публічний дебют відбувся на престижному каліфорнійському автофестивалі The Quail, де машина одразу привернула увагу поціновувачів екзотичних авто.

LFG зберіг впізнавану «ванноподібну» форму кузова класичного Manx, але тепер вона виконана з вуглецевого волокна та отримала сучасну інженерну базу. Розширені колісні арки, що залишають частину коліс відкритими, підкреслюють динаміку та додають агресивного вигляду. Унікальні світлодіодні фари та задні ліхтарі у формі таблеток створюють власний візуальний стиль. Фронтальна частина посилена інтегрованою захисною дугою, передбачені бокові підніжки, дуга безпеки від перекидання та знімні двері типу «крило чайки», які роблять автомобіль універсальним як для пригод, так і для повсякденного використання. Багі отримав великі легкосплавні диски у ралійному стилі, взуті у всюдихідні шини, та значний дорожній просвіт, що забезпечує готовність до найскладніших умов бездоріжжя.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Tuthill (@tuthill.uk)

Салон виконаний у спортивному ключі: передня панель поєднує сучасні дисплеї з великою кількістю фізичних перемикачів для найважливіших функцій, що робить керування інтуїтивним. Усередині встановлене елегантне триспицеве кермо, високо розташований селектор передач і гідравлічне ручне гальмо. Салон двомісний, із невеликим багажним відсіком над двигуном, розташованим ззаду.

Головною технічною особливістю LFG є модернізований 4,0-літровий опозитний шестициліндровий двигун, який походить від 3,1-літрового агрегату з частотою обертів до 11 000 об/хв, відомого за рестомод-проєктом Tuthill 911K. Хоча точні характеристики ще не розкриті, підтверджено, що потужність перевищує 400 к.с. Силова установка поєднана з шестиступеневою секвентальною коробкою передач та системою постійного повного приводу з диференціалами підвищеного тертя. Інженери також застосували вдосконалену підвіску з регульованими амортизаторами, гідравлічними демпферами та інконелеву вихлопну систему, яка має подарувати автомобілю унікальне звучання.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Mark Riccioni (@mark_riccioni_photo)

Проєкт LFG став результатом спільної візії власника Trousdale Ventures Філіпа Сарафіма та британського конструктора Річарда Тутгіла. До них приєднався легендарний дизайнер Фріман Томас, відомий своїми роботами у світових автокомпаніях, що додало фінальному результату естетичної завершеності. За словами розробників, LFG створений як «сирий, емоційний та безкомпромісний автомобіль», покликаний передати справжню суть свободи руху.

Виробництво буде суворо обмежене - лише 100 екземплярів. Початок випуску заплановано на 2026 рік, а вартість поки не розголошується. Водночас володіння LFG виходить за рамки купівлі авто: кожного власника запрошуватимуть на спеціально організовані світові заїзди та пригодницькі тури. Перші 20 машин стануть учасниками ралійного заходу LFG Baja Tour у 2027 році, а в подальші роки плануються й інші міжнародні події.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Tuthill (@tuthill.uk)


Источник: Carscoops
Фото: Tuthill
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024