На Monterey Car Week компанія Gunther Werks представила одразу дві новинки - надзвичайно рідкісний GWX та не менш вражаючий Project F-26. Якщо GWX обмежений лише трьома екземплярами, то F-26 буде відносно «масовішим» - усього 26 авто, що однаково робить його справжнім колекційним раритетом.
Project F-26 позиціонують як один із найбільш екстравагантних рестомодів на базі Porsche 911. Дизайнери черпали натхнення не лише у культових моделях марки, таких як 936 Slantnose та 911 Slantnose, а й в аеродинаміці бойових літаків. У результаті автомобіль отримав максимально агресивний силует, який разюче відрізняється від класичних рестомодів Singer і орієнтований на клієнтів, що прагнуть поєднання впізнаваних форм 911 із динамікою сучасного гіперкара.
Візуально F-26 вирізняється оригінальним переднім бампером із новими фарами та покажчиками повороту, решіткою у стилі сучасного Porsche 911 GT3, розширеними колісними арками та унікальною задньою частиною з повноширокою LED-панеллю, масивним антикрилом і власним дифузором. Майже всі елементи виготовлені з вуглецевого волокна, завдяки чому споряджена маса становить лише 1224 кг.
«Серце» F-26 - 4-літровий опозитний шестициліндровий двигун повітряного охолодження з подвійним турбонаддувом, створений спільно з Rothsport Racing. Його віддача сягає 1000 к.с. та 1017 Нм крутного моменту. Для охолодження використовується гоночний плоский вентилятор, який, за словами розробників, удвічі ефективніший за традиційний вертикальний. Двигун також оснащений карбоновим повітрозабірником, модернізованим інтеркулерним колектором та перепускними клапанами у впускній системі.
Потужність передається на задню вісь через шестиступеневу «механіку» та диференціал підвищеного тертя. Для кращого зчеплення встановлені низькопрофільні шини Continental ExtremeContact Force розмірністю 295/30 спереду та 335/30 ззаду. Підвіска отримала нову передню схему на подвійних важелях, адаптивні амортизатори JRZ, сучасну систему контролю тяги, а колісна база була подовжена на 30 мм.
Інтер'єр F-26 так само унікальний: карбонова панель приладів поєднана з оздобленням шкірою та алькантарою, що підкреслює баланс між спортивним характером та преміальною розкішшю.
Переглянути цей допис в Instagram
Таким чином, Gunther Werks вдалося створити рестомод, який не лише відсилає до історичних моделей Porsche, а й відкриває новий рівень - поєднуючи автентичність культового 911 із характеристиками, що ставлять F-26 в один ряд із гіперкарами на кшталт Bugatti Veyron.