Стало відомо, що офіційний старт передпродажу нового Volvo XC70 відбудеться 27 серпня, напередодні відкриття масштабного автосалону у Ченду. За планами компанії, модель має заповнити проміжок у модельному ряду між XC60 та флагманським XC90. Ціни поки не оголошені, але логічно припустити, що вони будуть вищими, ніж у XC60, проте нижчими, ніж у XC90. Очікується, що повноцінний ринковий дебют відбудеться вже у вересні цього року.
XC70 стане першою моделлю, побудованою на новій SMA гібридній платформі. Автомобіль отримає плагін-гібридну силову установку, яка поєднує 1,5-літровий турбодвигун потужністю 120 кВт (163 к.с.) з електромотором (його потужність виробник поки не розкриває). Запас ходу на чисто електричній тязі сягатиме до 200 км. У комплектації передбачено дві версії акумуляторних батарей - на базі літій-залізо-фосфатної та нікель-манган-кобальтової хімії, що дозволить оптимізувати баланс між вартістю та дальністю ходу.
Габарити нового кросовера становлять 4815 x 1890 x 1650 мм, колісна база - 2895 мм. Volvo запропонує шість варіантів забарвлення кузова: Crystal White, Onyx Black, Misty Grey, Desert Sand, Pine Lake Green та Twilight Grey. Дизайн дотримується сучасної електрифікованої концепції бренду: закрита фальшрадіаторна решітка, розділені фари з фірмовими денними ходовими вогнями у стилі «молот Тора», активні жалюзі у нижньому бампері для швидкого прогріву та охолодження батареї. Бічний профіль вирізняється прихованими водовідливами, безрамковими дверима та врівень інтегрованими ручками. Класичні вертикальні ліхтарі збереглися, а фірмовий напис Volvo розташований по центру кришки багажника.
В інтер'єрі встановлено 15,4-дюймовий центральний дисплей мультимедійної системи, цифрову панель приладів із 12,3-дюймовим екраном та проекційний дисплей AR-HUD з діагоналлю 92 дюйми. Автомобіль оснащено інтелектуальним «сценарним асистентом» із шістьма попередньо налаштованими режимами, серед яких - «Робоча поїздка», «Додому», «Швидке охолодження», «Швидке обігрівання», «Старт 360» та «Тиха парковка заднім ходом». Також передбачені функції зовнішнього живлення, дистанційного керування, автопаркування з підтримкою складних сценаріїв (зокрема заїзд у глухий кут) та можливість розпізнавання до восьми вільних паркомісць одночасно.
Система допомоги водієві включає NPA - інтелектуальний навігаційний автопілот, що працює у діапазоні швидкостей від 0 до 150 км/год. Кліматична установка має функцію ароматизації салону.