Ford Flex під прицілом NHTSA через відлітання обшивки

22:18 14.08.2025
Ford Flex під прицілом NHTSA через відлітання обшивки

Американські регулятори розпочали перевірку майже 36 тисяч кросоверів Ford Flex 2019 року випуску через скарги власників на відлітання пластикових накладок середніх стійок кузова (B-пілларів) під час руху на високих швидкостях. За даними Національного управління безпеки дорожнього руху США (NHTSA), в одному з підтверджених випадків відірвана деталь влучила в інший автомобіль, який буксував причіп, створивши потенційно небезпечну ситуацію.

Офіс з розслідування дефектів NHTSA (ODI) відкрив попереднє розслідування після отримання п'яти офіційних скарг від власників Ford Flex 2019 року. В усіх випадках елементи облицювання B-пілларів від'єднувалися без будь-яких попередніх ознак проблеми, що створювало ризик аварії або травмування.

Хоча наразі основна увага приділяється саме моделям 2019 року, регулятори також мають інформацію про подібні інциденти з Ford Flex 2016-2018 років випуску. Ці авто вивчаються як «суміжні» у межах розслідування, щоб з'ясувати, чи є спільні конструкційні елементи або відмінності, які можуть пояснити різницю в частоті від'єднання деталей.

Це не перший випадок подібної проблеми для Ford. Лише у червні цього року автовиробник відкликав близько 400 тисяч кросоверів Explorer 2016-2017 років через майже ідентичний дефект - відлітання облицювання B-пілларів під час руху. NHTSA зараз аналізує, чи використовувалися у Flex і Explorer однакові матеріали та кріплення, що могло б вказати на системну помилку у конструкції.

Якщо буде підтверджено масовий характер несправності, Ford, ймовірно, доведеться оголосити нову кампанію відкликання. Це може завдати чергового репутаційного удару бренду, який останнім часом стикається з низкою проблем як у сфері електроніки, так і з якістю зовнішніх елементів кузова.

Власників підозрілих автомобілів закликають бути особливо обережними під час руху на швидкостях понад 90 км/год і регулярно оглядати стан пластикових панелей стійок, щоб своєчасно виявити пошкодження або ослаблення кріплень. Незалежні експерти зазначають, що подібні інциденти з кузовними деталями Ford іноді трапляються й на інших моделях, особливо після кількох років експлуатації, проте офіційної статистики щодо таких випадків компанія не надає.

Розслідування триває, і остаточні висновки NHTSA визначать, чи знадобиться офіційне відкликання та які саме моделі потраплять під дію можливих ремонтних заходів.


Источник: Ford Authorit
Фото: Ford
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024