У нових збірках прошивки Tesla виявили приховану технічну зміну, яка свідчить про підготовку до масштабного оновлення системи візуалізації Autopilot та FSD. Про це повідомляє Not a Tesla App.
Як повідомив відомий дослідник Tesla Greentheonly, компанія поступово відмовляється від нинішнього движка Godot на користь Unreal Engine - одного з найпотужніших і найпопулярніших движків у світовій ігровій індустрії.
Ok, I am having a bit of trouble getting unreal engine to activate on the cluster, but it looks like on the main screen the car avatar is also controlled by it.
— green (@greentheonly) August 9, 2025
Now you can interact with it and it's getting somewhat more detailed.
See the example: pic.twitter.com/6lpXr6BK0K
Наразі функція ще не активована, однак її підтримка вже інтегрована у прошивку моделей S та X із мультимедійним блоком MCU 3 (AMD). Перехід на Unreal Engine відкриє можливість значно підвищити деталізацію та реалістичність відображень на екрані автомобіля.
Дотепер Tesla використовувала Godot Engine - легкий і відкритий движок, який ефективно обробляє прості, але функціональні 3D-моделі та об'єкти.
Unreal Engine своєю чергою відомий високою якістю графіки та здатністю створювати фотореалістичні візуальні середовища, які використовуються в сучасних AAA-іграх. Хоча він вимагає більше ресурсів, такий крок вказує, що компанія планує серйозно модернізувати графічні можливості систем Autopilot і FSD.