Оновлений модельний ряд Volkswagen Transporter отримав значне розширення, і тепер, окрім традиційного вантажного фургона та пасажирської версії Kombi, доступні три нові модифікації, орієнтовані на різні сфери використання - від будівництва до перевезення пасажирів і негабаритних вантажів. Це бортовий автомобіль з дворядною кабіною та великою вантажною платформою, а також два вантажопасажирські фургони - версія Plus та модель з L-подібною перегородкою у вантажному відсіку.
Бортовий Transporter з дворядною кабіною - давній і затребуваний формат у лінійці Volkswagen Commercial Vehicles, який майже не має конкурентів у своєму сегменті, що робить його особливо популярним у будівельній галузі, дорожньому будівництві, а також у лісовому та садово-парковому господарстві. Модель завжди постачається з довгою колісною базою, двомісною пасажирською лавкою попереду та тримісним сидінням у другому ряду. За кабіною розташована алюмінієва платформа площею 4,2 кв. м, довжиною 2169 мм та шириною 1945 мм, з висотою завантаження від 956 до 980 мм. Бортові стінки платформи відкидаються, а вантажопідйомність сягає 1073 кг. Тягові можливості дозволяють працювати з причепом масою до 2500 кг. Для спеціалізованих завдань можна замовити автомобіль без платформи, щоб встановити індивідуальний кузов.
Лінійка силових агрегатів бортового Transporter включає передньоприводні дизельні версії TDI потужністю 110 або 150 к.с. (81 або 110 кВт відповідно). Для варіанту з повним приводом 4MOTION використовується виключно 150-сильний TDI у парі з 8-ступеневим автоматом. Вперше ця модель доступна й з електроприводом - у трьох варіантах потужності: 100 кВт (136 к.с.), 160 кВт (218 к.с.) та 210 кВт (286 к.с.), всі вони мають задній привод та одноступеневу автоматичну коробку. Ємність тягової батареї становить 64 кВт-год (корисна), що забезпечує практичний запас ходу для комерційних потреб.
Transporter Panel Van Plus призначений для комбінованих вантажно-пасажирських перевезень. У другому ряду він завжди обладнаний тримісною лавкою, а спереду можливе встановлення або одного пасажирського сидіння, або подвійної лавки, що у сумі дає до шести місць. Пасажирський салон відокремлений від вантажного пластиковою перегородкою з вікном. У стандарті передбачені праві зсувні двері з вікном, а ліві доступні як опція.
Ще одна новинка - фургон з L-подібною металевою перегородкою. Вона дає змогу з боку водія перевозити довгомірні вантажі, що простягаються до переднього ряду сидінь, при цьому другий ряд (двомісний) захищений від вантажу збоку. У першому ряду можливі конфігурації з одним або двома пасажирськими місцями. Такий фургон завжди оснащується зсувними дверима з обох боків, а на стороні пасажира двері укомплектовані вікном уже у базі.
Для підвищення функціональності та індивідуалізації фургони можна замовити з позашляховим пакетом PanAmericana, що включає посилений захист екстер'єру та покращене оздоблення інтер'єру. Модифікація Panel Van Plus також пропонується у версії Edition, яка відрізняється 17-дюймовими легкосплавними дисками та чорним дахом. Окрім дизельних і електричних версій, обидва типи фургонів доступні з плагін-гібридним приводом на передні колеса потужністю 232 к.с. (171 кВт), що працює у парі з безступеневим варіатором CVT.
У Німеччині всі нові моделі Transporter тепер пропонуються з 5-річною гарантією. Ціни стартують від 41 158 євро за бортовий автомобіль з дворядною кабіною, від 38 525 євро за фургон Plus та від 39 990 євро за фургон з L-подібною перегородкою. Таким чином, Volkswagen суттєво розширює вибір для комерційних клієнтів, пропонуючи одночасно практичність, універсальність і сучасні силові рішення, включно з електричними та гібридними технологіями.