Поштове відомство Австрії заявило про початок переходу служби на повноприводні електромобілі для обслуговування населення в сільській місцевості.
Значні успіхи у впровадженні електромобілів у міській службі спонукали до кращого забезпечення сільських районів. Як повідомляє Osterreichische Post, це буде черговим кроком на шляху до доставлення без викидів CO2 по всій Австрії до 2030 року.
Специфіка гірських районів з поштовими відділеннями вимагає повноприводної техніки, оскільки деякими гірськими дорогами до потрібного місця доставлення можна добиратися лише машинами колісної формули 4х4 і навіть 6х6. Особливо така техніка необхідна в умовах засніжених зим.
Австрійська пошта на нинішньому етапі вводить в експлуатацію перші 100 повноприводних автомобілів з електроприводом. Вперше в практиці будуть використані акумуляторні комерційні машини.
Відомство австрійських поштарів інвестує понад чотири мільйони євро в придбання цих транспортних засобів. Проблема в тому, що необхідних акумуляторних автомобілів групи LCV з повним приводом на ринку практично немає.
За оголошеним австрійською поштою тендером на закупівлю повноприводних автомобілів з електроприводом лише один виробник має відповідну модель. І це не європейський, а китайський завод Maxus з моделлю Deliver 7 4x4.
Машина поштової служби відповідає усім запитам австрійців: електричний фургон має місткість акумулятора 88 кВт-год та запас ходу приблизно 200 кілометрів. При щоденному використанні такого пробігу достатньо. Вантажний простір об’ємом 6,7 кубічного метра повністю відповідає запитам.
Окрім цього, є усі сучасні системи допомоги водіям та атрибути комфорту, включаючи кондиціонер, датчики паркування, камеру заднього виду та допоміжні системи, такі як екстрене гальмування, система виявлення втоми та моніторинг сліпих зон.
Процес пішов. На базах доставлення вже встановлено зарядні станції й там електричні повноприводні автомобілі поступово замінюють фізично зношені повноприводні автомобілі з дизельним двигуном.