Розробники вантажної версії Volkswagen DoKa, здавалося б, не представили нічого радикально нового, якби не важливий виняток - це перша серійна малогабаритна вантажівка німецького виробника з повністю електричним приводом.
Новинка стала черговим доповненням до комерційної лінійки Transporter, і водночас - практичною відповіддю на потреби сучасного електрифікованого ринку LCV.
Електричний пікап e-Transporter DoKa має подовжену базу у 3500 мм та загальну довжину в 5613 мм, що робить його майже на 26,4 см довшим за Amarok на базі Ford Ranger.
Така архітектура забезпечує значно більшу довжину платформи при збереженні дворядної кабіни, що дозволяє комфортно розмістити до шести осіб за схемою сидінь 1+2+3.
Це робить пікап особливо зручним для виконання робіт у сфері доставки або будівництва, де одночасно потрібен як простір для екіпажу, так і повноцінне вантажне відділення.
Електропікап побудовано на новому шасі, створеному спільно з Ford, аналогічному тому, що використовує оновлений фургон Transporter. Таким чином, e-Transporter DoKa є продуктом глобального співробітництва, в якому поєднані німецький інженерний підхід і платформа американського походження.
Заявлена повна маса (GVWR) становить 3225 кг, вантажопідйомність - від 348 до 785 кг залежно від конфігурації, а буксирувальна здатність - до 2 тонн, що ставить цей автомобіль в один ряд з деякими бензиновими моделями середнього сегменту. За словами представників бренду, мета цієї моделі - бути максимально практичною і надійною «робочою конячкою».
Під капотом електричної версії знаходиться електродвигун з базовою потужністю 100 кВт (135 к.с.) і моментом у 415 Нм, що доступний від нульових обертів. Для тих, кому потрібна більша потужність, доступна топова версія з силовою установкою на 210 кВт (280 к.с.).
Хоча точна ємність батареї не розголошується, галузеві аналітики вважають, що DoKa використовує той самий акумулятор ємністю 64 кВт-год, що й e-Transporter, з можливістю надшвидкої зарядки.
Варто зазначити, що вантажні модифікації з відкритим кузовом у Volkswagen мають довгу історію - ще у 1952 році з'явилася пікап-версія легендарного T2. Проте на відміну від культового мікроавтобуса, пікап тоді залишився нішевим продуктом.
Сучасний e-Transporter DoKa, зважаючи на глобальний тренд на електрифікацію, покликаний змінити цю динаміку і, можливо, навіть вивести марку на новий рівень у сегменті робочих електричних машин.
Автомобіль вже надійшов у продаж, базова вартість у Європі становить 52 208 євро. Це ставить його у конкурентну нішу до інших нових гравців, зокрема KIA PV5, що також нещодавно презентував вантажну версію, хоч і з однорядною кабіною.