Концерн General Motors та бренд Opel - це не просто велика частина історії світового автопрому, а й приклад того, як інженерні традиції США та Європи можуть гармонійно доповнювати одне одного. Якщо Opel асоціюється з німецькою скрупульозністю й технічною акуратністю, то GM - з прагматизмом, стандартизацією та широким глобальним охопленням.
Протягом десятиліть обидва виробники розробляли уніфіковані платформи та силові агрегати, орієнтовані як на європейський, так і на американський та азійський ринки. У цьому контексті двигуни Ecotec стали одним із символів ефективності та екологічної відповідальності, адже забезпечували прийнятну витрату пального й зниження шкідливих викидів.
Проте навіть техніка GM/Opel має вразливі місця: електроніка, чутлива до вологи, вентиляція картера, яка може давати збої на турбодвигунах, і висока чутливість до якості моторної оливи. Саме тому правильний вибір оливи це ключ до довгого й безпечного ресурсу двигуна, турбіни та ланцюгового приводу ГРМ.
Німецький бренд LIQUI MOLY постійно вдосконалює свої продукти відповідно до актуальних специфікацій автовиробників. Для моделей Opel та GM було створено кілька спеціалізованих моторних олив, кожна з яких відповідала викликам свого часу.
Першою адаптованою для GM оливою LIQUI MOLY була Special Tec LL 5W-30. Вона орієнтована на допуски Opel GM-LL-A-025 (для бензинових двигунів) і GM-LL-B-025 (для дизельних моторів без сажових фільтрів), які діяли у 2000-х роках.
Ця олива належить до класу Full SAPS (повнозольна), з високою HTHS-в'язкістю >= 3.5 мПа-с, що забезпечує надійне змащування за тривалих інтервалів заміни (до 30 000 км. Але, нажаль, не в наших умовах експлуатації). Ідеальна для атмосферних моторів, вона гарантує стабільну в'язкість і ефективну чистоту поршнів та клапанів.
Кому підійде Special Tec LL 5W-30:
Загалом це класична 5W-30 що може застосовуватись у широкому автопарку європейських автомобілів, не оснащених найсучаснішими системами нейтралізації вихлопних газів, на кшталт GDF чи DPF, де вимоги автовиробників не перевищують ACEA A3/B4 чи API SL.
У 2010-х General Motors запровадив новий стандарт - dexos1, згодом dexos1 Gen2 (на сьогоднішній день вже є Gen3), орієнтований на турбовані бензинові двигуни з безпосереднім упорскуванням. Однією з головних проблем того часу було явище LSPI (низькообертове передчасне займання), що спричиняло серйозні пошкодження поршневої групи.
У відповідь на ці нові виклики LIQUI MOLY розробила Special Tec DX1 5W-30 - надсучасну малозольну синтетичну оливу, що відповідає всім суворим вимогам допуску dexos1 Gen3, а також іншим сучасним стандартам API SQ та ILSAC GF-7A.
Кому підійде Special Tec DX1 5W-30:
Із 2010-х років GM перейшов на стандарт dexos2, який охопив як дизельні, так і бензинові агрегати, зокрема ті, що обладнані фільтрами твердих частинок (DPF/GPF).
Top Tec 4600 5W-30 це олива Mid SAPS, створена для дотримання суворих екологічних норм, ідеально підходить для сучасних моторів із системами доочистки вихлопу. Вона також має офіційні допуски BMW Longlife-04, MB 229.51 / 229.52, VW 505.01 та інші.
Кому підійде Top Tec 4600 5W-30:
Можна сказати що Top Tec 4600 5W-30 є сучасним аналогом Special Tec LL 5W-30 та може застосовуватись у широкому автопарку, але вже сучасних автомобілів, де вимагається використання вже малозольних олив 5W-30 зі стандартною HTHS-в'язкістю.
З 21 липня по 17 серпня 2025 року проходить національна акція «Якість в кожній краплі» від LIQUI MOLY Україна - знижка 15% на моторні оливи:
Акція діє в усіх офіційних точках продажу LIQUI MOLY в Україні.
Не втрачайте нагоду оновити моторну оливу з вигодою - оберіть німецьку якість із LIQUI MOLY!