Компанія Zeekr, яка входить до складу концерну Geely, анонсувала офіційну прем'єру свого нового гібридного позашляховика 9X. Презентація відбудеться наприкінці серпня 2025 року на автосалоні в Ченду, де також стартує попередній прийом замовлень на цю модель. Новинка побудована на новітній платформі SEA-S (відомій у Китаї як Haohan-S), яка була розроблена спеціально для електрифікованих транспортних засобів, але у випадку з 9X йдеться саме про гібрид з системою SEA Hybrid. Повністю електричну версію наразі не планують, однак у Zeekr зазначають, що не виключають її появи в майбутньому, якщо на неї буде сформований належний попит.
Zeekr 9X позиціонується як повноцінний преміальний позашляховик, що здатен конкурувати з такими топовими моделями, як Rolls-Royce Cullinan і Range Rover. Новинка поєднує розкіш, передові технології та неймовірні характеристики. Під час попередньої презентації Zeekr вже вразив дизайном екстер'єру та рівнем опрацювання інтер'єру: новинка отримала величезну решітку радіатора, вишукане оздоблення кузова, вбудовані дверні ручки та чітко виражений позашляховий силует з укороченим заднім звисом. Зовнішній вигляд одразу вказує на те, що перед нами не просто електрифікований кросовер, а справжній розкішний SUV з акцентом на дорожній престиж.
Особливу увагу Zeekr приділила комфорту салону. Передні сидіння нового 9X оснащені вбудованими в підголівники динаміками, що створює ефект занурення в аудіопростір. Центральна консоль представлена великим «плаваючим» сенсорним дисплеєм, під яким збереглися фізичні кнопки для базового керування. В інтер'єрі також використано натуральні матеріали високої якості, а компонування салону спрямоване на максимальний простір для всіх пасажирів.
Щодо технічних характеристик, Zeekr 9X оснащується потужною гібридною силовою установкою, яка поєднує 2,0-літровий турбобензиновий двигун внутрішнього згоряння та три електромотори. Загальна потужність такої системи становить 1030 кВт, що дорівнює вражаючим 1381 к.с. Завдяки цій конфігурації, позашляховик здатен розганятися від 0 до 100 км/год лише за 3,1 секунди. При цьому інженери Zeekr заявляють, що динаміка залишається стабільною навіть тоді, коли рівень заряду батареї суттєво знижується. Максимальна швидкість досягає 240 км/год.
Гібридна система використовує високоефективний бензиновий двигун з тепловим ККД понад 46%, що дозволяє зменшити витрати пального на 5-10% порівняно з типовими гібридами, що працюють із 1,5-літровими ДВЗ. Електрична частина гібридної системи живиться від тягової батареї CATL Freevoy ємністю 70 кВт-год. Вона підтримує надшвидку зарядку 6С при 900-вольтовій архітектурі. За офіційними даними, заряджання акумулятора з 20% до 80% триває лише 9 хвилин. Запас ходу виключно на електротязі становить 380 км за циклом CLTC, тоді як сумарний запас ходу перевищує 1000 км.
Ще однією важливою особливістю є підвіска з активною адаптацією до дорожніх умов і солідний кліренс у 288 мм, що дозволяє Zeekr 9X залишатися не тільки динамічним, а й справжнім всюдиходом. Це розширює його потенціал не лише в місті, а й у складніших умовах - під час подорожей бездоріжжям або на гірських маршрутах.
Вихід Zeekr 9X на ринок Китаю запланований на третій квартал 2025 року. Стартова ціна поки що офіційно не оголошена, але враховуючи рівень оздоблення, технічні характеристики й позиціонування моделі, вона може наблизитися до сегменту топових європейських преміум-SUV.