Ferrari реєструє нову торгівельну марку «849 Testarossa»

18:25 26.07.2025
Ferrari реєструє нову торгівельну марку «849 Testarossa»

Ferrari зареєструвала торговельну марку «849 Testarossa» в Ісландії, що спричинило нову хвилю обговорень і припущень щодо можливого повернення легендарної моделі. Хоча основні права на назву Testarossa залишаються чинними до жовтня 2026 року, італійський автовиробник вирішив перестрахуватися й зареєстрував змінену назву з цифровим індексом «849», яка забезпечить додатковий юридичний захист до 2035 року.

Цей крок став приводом для численних дискусій, оскільки йдеться не лише про юридичні формальності. За даними аналітиків, реєстрація модифікованої назви може бути не лише спробою уникнути повторення минулих проблем із втратою прав на бренд, а й підготовкою до запуску нової моделі або спецверсії автомобіля з гучним ім'ям. Варто згадати, що у 2017 році Ferrari фактично втратила право на використання назви Testarossa через рішення німецького суду, який передав права компанії Autec, що займалася виробництвом іграшкових моделей. Лише в 2023 році італійцям вдалося повернути собі бренд, тож нинішня активність Ferrari виглядає цілком логічною з огляду на бажання уникнути подібних ситуацій у майбутньому.

Однак найбільший інтерес викликає саме цифровий індекс 849 у новій назві. Офіційного пояснення від Ferrari не надходило, але галузеві експерти вже припускають, що ця цифра може вказувати на потужність нової моделі. Зокрема, йдеться про ймовірну появу спеціальної версії гібридної Ferrari 296 GTB, яка отримає модернізовану силову установку з віддачею у 849 кінських сил. Альтернативна версія пов'язує нову Testarossa з нещодавно представленим флагманом 12Cilindri - мовляв, на базі цього атмосферного V12 Ferrari може створити ретро-інтерпретацію культового суперкара зразка 1980-х років, витриману в сучасній технічній і дизайнерській концепції.

Особливу увагу експерти звертають також на те, що Ісландія, де було подано заявку, хоча й входить до Європейської економічної зони, має власну систему правового захисту інтелектуальної власності. Тож окрема реєстрація саме в цій країні може бути частиною стратегії Ferrari з міжнародного зміцнення контролю над знаковими брендами. Це своєрідна юридична страховка, яка дозволяє уникнути використання імені сторонніми компаніями або його втрати через особливості локального законодавства.

На тлі відмови від офіційних коментарів із боку самої Ferrari зростає кількість припущень щодо реального плану компанії. Найпоширенішою версією залишається варіант, за якого нова Testarossa постане у вигляді обмеженої серії - з гібридною силовою установкою, сучасними технологіями й ностальгічним дизайном, натхненним іконою 1980-х. За аналогією з моделями Daytona SP3 або 599 GTO, новинка може стати частиною лінійки Icona або навіть абсолютно нової концепції у межах гібридної еволюції бренду. Такий проєкт цілком логічно вписався б у стратегію Ferrari на найближчі роки, особливо враховуючи, що 40-річчя оригінальної Testarossa відзначатиметься вже незабаром - і це ідеальний момент для гучного камбеку.


Источник: CarBuzz
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024