Новий універсал Mercedes-Benz C-Class засвітився на тестах

16:19 25.07.2025
Новий універсал Mercedes-Benz C-Class засвітився на тестах

Оновлений Mercedes-Benz C-Class у кузові універсал 2026 модельного року вкотре опинився в центрі уваги завдяки шпигунським знімкам, зробленим під час тестувань у південній частині Європи, де автомобілі проходили випробування в умовах екстремальних температур. Хоча офіційна прем'єра нової версії очікується не раніше середини 2026 року, на сьогодні вже можна зробити низку обґрунтованих висновків щодо змін, які отримає ця модель у рамках планового фейсліфту.

Передня частина автомобіля зберігає знайому стилістику, проте вона зазнала модернізації, натхненої останнім поколінням компактних моделей марки - зокрема Mercedes-Benz CLA. Оптика залишилася знайомою за формою, однак була повністю перероблена у плані внутрішньої графіки: денні ходові вогні отримали нову структуру та візуальний підпис, що більше резонує з преміум-естетикою марки. Решітка радіатора, яка раніше була більш агресивною у попередніх поколіннях C-Class, тепер стилістично наслідує старші моделі, зокрема S-Class - вона стала компактнішою, однак зберегла характерний елегантний стиль, що дедалі більше розмиває межі між сегментами в лінійці Mercedes. Передній бампер також оновлено і тепер виглядає органічніше в поєднанні з рештою дизайну.

Задня частина майже не змінилася конструктивно, однак найбільше оновлення торкнулося саме ліхтарів: форма залишилася знайомою, але зсередини з'явився новий світлодіодний візерунок, який інтегрує зірку Mercedes у стилізованому геометричному форматі - характерний дизайнерський акцент, що візуально відрізняє оновлення від попередника.

У салоні революційних змін у компонуванні не очікується - збережено головну архітектуру з великим вертикальним сенсорним дисплеєм, що розміщений між центральною панеллю та трансмісійним тунелем під доволі нахиленим кутом. Водночас найістотніші зміни відбулися у програмному забезпеченні. Система мультимедіа отримає оновлений інтерфейс MBUX на базі нової платформи MB.OS, яка вперше дебютувала в Mercedes CLA. Вона забезпечить кращу швидкодію, поліпшену навігацію, глибшу персоналізацію та інтеграцію зі сторонніми сервісами. Передбачено також опційне встановлення третього екрана для переднього пасажира - функціональне рішення, яке вже стало популярним у інших моделей бренду, хоч і буде доступне лише в певних комплектаціях.

Оновлений універсал також отримає вдосконалені системи допомоги водієві, які вже відповідають стандарту 2+ рівня автономності. Це означає, що автомобіль зможе виконувати окремі маневри на трасі без активного втручання з боку водія, однак останній усе ще повинен контролювати процес, тримаючи руки на кермі. Такі функції, як утримання в смузі, адаптивний круїз-контроль та автоматичне гальмування, були суттєво доопрацьовані, щоб підвищити загальну безпеку й комфорт під час руху в міському трафіку та на автомагістралях.

Однією з ключових технологічних віх цього оновлення стала подальша електрифікація. Mercedes продовжує курс на гібридизацію, не відмовляючись від класичних двигунів внутрішнього згоряння, але значно посилюючи присутність підзарядних гібридів (PHEV). У новому поколінні універсалу такі версії отримають збільшений електричний запас ходу до 150 км, що дозволить виконувати більшість щоденних поїздок лише на електротязі. До того ж, PHEV-версії підтримуватимуть швидке заряджання, що значно скорочує час поповнення запасу енергії. У гамі залишаться і класичні силові агрегати - 4- та 6-циліндрові бензинові та дизельні мотори, які, як очікується, отримають доопрацьовану систему рекуперації та покращену економічність. Також збережено трансмісію 9G-Tronic та систему повного приводу 4MATIC, що вже зарекомендували себе в актуальних моделях марки.


Источник: Motor.es
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024