В Європі хочуть заборонити прокат автомобілів з ДВС

22:57 24.07.2025
В Європі хочуть заборонити прокат автомобілів з ДВС

Європейський Союз готується зробити ще один важливий крок у напрямку повної електрифікації автомобільного транспорту. Згідно з інформацією, яку оприлюднило німецьке видання Bild, Єврокомісія працює над законопроєктом, який передбачає, що з 2030 року компаніям, що надають послуги з оренди автомобілів, буде дозволено закуповувати для своїх автопарків виключно електромобілі. У такий спосіб ЄС планує штучно стимулювати попит на електрокари, використовуючи швидку ротацію автомобілів у прокатному секторі як важіль для прискорення загального переходу на безвуглецевий транспорт.

В Єврокомісії вже підтвердили факт розробки відповідного нормативного документа, однак від подальших коментарів наразі утрималися. Очікується, що офіційний проєкт буде представлено до кінця літа, після чого він надійде на розгляд Європарламенту. Якщо документ ухвалять у чинній редакції, нові правила вплинуть на близько 60 відсотків усього ринку нових автомобілів у Європі, адже саме такий відсоток нових транспортних засобів сьогодні закуповують компанії прокатного та корпоративного сектору.

За задумом Єврокомісії, заборона на оновлення автопарків компаній, що надають послуги оренди, транспортними засобами з двигунами внутрішнього згоряння має сприяти не лише зростанню частки електромобілів на ринку, але й змусити виробників пришвидшити темпи інновацій у галузі батарейних технологій та електричної інфраструктури. У перспективі подібне обмеження може бути поширене і на корпоративні автопарки, тобто на автомобілі, які компанії використовують для своїх внутрішніх потреб.

Цей крок залишається частиною більш широкої кліматичної стратегії Євросоюзу, яка передбачає повну заборону продажу нових автомобілів із ДВЗ, включно з бензиновими й дизельними, вже з 2035 року. Водночас, попри гучні політичні заяви та численні фінансові стимули, продажі електрокарів в Європі зростають не так швидко, як очікувалося. У низці країн, зокрема в Німеччині, спостерігається навіть зниження попиту після скасування державних субсидій.

На цьому тлі низка автовиробників уже почали переглядати свою електромобільну стратегію. Деякі з них вирішили відмовитися від спеціалізованих суббрендів електрокарів, що раніше мали підкреслювати екологічну ідентичність цих моделей. Так, наприклад, концерн Volkswagen ухвалив рішення поступово згорнути окрему лінійку ID, яка була створена для електричних моделей, а Mercedes-Benz - відмовляється від використання суббренду EQ у майбутніх нових моделях, фактично інтегруючи електромобілі до загального модельного ряду. Це свідчить про зміну комунікаційного підходу: замість того, щоб підкреслювати відмінність електрокарів, автовиробники прагнуть зробити їх невід'ємною частиною звичної пропозиції, що більше відповідає нинішнім настроям на ринку.


Источник: Bild
Фото: Hertz
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024