Оновлений позашляховик Tank 500 від компанії Great Wall Motors офіційно представлено через перші зображення, які підтвердили як збереження традиційного дизайну моделі, так і її значне технологічне оновлення. Нове покоління Tank 500 зберігає класичну рамну архітектуру та фірмовий впізнаваний стиль, зокрема характерну решітку радіатора, світлодіодну оптику та запасне колесо, розміщене на дверях багажного відділення. Однією з візуальних відмінностей стала поява нового зеленого кольору кузова, добре знайомого власникам автомобілів марки Haval, яка також входить до складу концерну GWM.
Однак головні зміни - не лише зовні. Tank 500 отримав новітню систему допомоги водієві третього покоління під назвою Coffee Pilot Ultra, яка побудована на базі високоточної технології автономного водіння. Система використовує лазерний далекомір (LiDAR) і забезпечує ще вищий рівень безпеки та комфорту в русі. Уперше для цієї моделі реалізовано підтримку автономного водіння високого рівня з точним розпізнаванням перешкод і адаптацією до дорожньої ситуації, що робить Tank 500 не лише потужним, а й технологічно прогресивним SUV.
Інтер'єр автомобіля також зазнав доопрацювання. Одним із помітних нововведень став встановлений механічний перемикач передач, що підкреслює серйозність намірів виробника зберегти дух класичного позашляховика навіть у час активної електрифікації. Для задніх пасажирів передбачено новий стельовий екран, який додає моделі преміальності та акцентує на комфорті в далеких поїздках. У задній частині авто розміщено оновлений логотип компанії GWM, який став ще одним штрихом до оновленого образу флагмана.
Габаритні розміри залишилися незмінними: довжина становить 5078 мм, ширина - 1934 мм, висота - 1905 мм, а колісна база сягає 2850 мм. Така конфігурація гарантує просторий салон і стабільну поведінку на бездоріжжі.
Оновлений Tank 500 буде офіційно представлений 25 липня, а старт попередніх замовлень заплановано вже на серпень. Виробник підтвердив, що модель збережеться в трьох варіантах: класичному бензиновому з 2,0-літровим двигуном потужністю 185 кВт, гібридному Hi4-T з електромотором на 120 кВт і батареєю ємністю 37,1 кВт-год, що забезпечує до 110 км пробігу на електротязі за циклом WLTC, а також у повністю електрифікованій версії Hi4-Z, яка має два електродвигуни сумарною потужністю 455 кВт і батарею на 59,05 кВт-год, що дозволяє долати до 201 км без використання бензинового двигуна.