Перший спорткар Lexus під назвою LFA, можливо, не був надто успішним через свою високу вартість в 375 000 доларів, але точно закарбувався у пам'яті автомобільних фанатів звуком свого атмосферного V10. Більш ніж через 10 років потому, як останній LFA зійшов з конвеєра, компанія готується до дебюту нового спорткара під назвою LFR.
Як зазначає Motor1, від нового LFR не слід очікувати потужного V10, оскільки він не є наступником LFA. Він розпочав своє життя як концепт Toyota GR GT3, який дебютував у Токіо у 2022 році. Згодом компанія підтвердила, що серійна версія моделі буде представлена під брендом Lexus.
Відтоді з'явились десятки шпигунських фотографій та відео, на яких спортивний автомобіль Lexus демонструє свій довгий капот та гучний вихлоп на Нюрбургринзі, у Лос-Анджелесі та навіть нещодавно у Гудвуді. Як очікується, коли LFR дебютує, він націлиться на такі моделі, як Chevrolet Corvette C8 та Porsche 911.
З огляду на це конкретне позиціонування, цей новий Lexus має бути справжнім, практичним спортивним автомобілем, а не якимось колекційним предметом вартістю чверть мільйона доларів. Звичайно, значна частина успіху LFR залежать від деталей. Зокрема, від того, що знаходиться під капотом. За чутками, серцем спорткара є V8 з подвійним турбонаддувом, потенційно з певною формою гібридизації.
Sit back, relax, and enjoy the sounds of the Lexus LFR at Goodwood. pic.twitter.com/T7cMP1WA4L
— Motor1 (@Motor1com) July 10, 2025
Стиль також буде важливим визначальним фактором успіху LFR. Навіть під камуфляжем він має чудовий вигляд, з довжелезним капотом, вузьким салоном, широкою стійкою та короткими задніми звисами. Салон новинки матиме великий центральний екран та ківшеподібні сидіння з вуглецевого волокна. Очікується, що Lexus LFR не повинен бути настільки дорогим, яким був LFA.
Якщо Lexus справді хоче конкурувати з Chevrolet та Porsche в цьому класі, LFR повинен мати початкову ціну менше ніж 100 000 доларів. Дебют нового Lexus LFR, як зазначають інсайдери, може відбутись на початку 2026 року.