На знаменитому Фестивалі швидкості в Гудвуді британський стартап Larkin Automotive презентував свій перший автомобіль - ексклюзивний спідстер під назвою Feroxa. Це унікальний проєкт, який планують виготовити тиражем всього 10 екземплярів, кожен із яких збиратиметься вручну.
Ідеологом та засновником бренду Larkin є Дуглас Ларкін, британський інженер та власник компанії Capture Point, яка спеціалізується на 3D-скануванні та реверс-інжинірингу. Власне, ці технології й дозволили створити Feroxa, використовуючи перевірені компоненти та водночас надавши автомобілю абсолютно новий образ. Базою для нового спідстера став Aston Martin Vantage попереднього покоління, випуск якого тривав з 2005 по 2018 роки.
Під капотом Feroxa встановлено 4,3-літровий атмосферний двигун V8 від Aston Martin. Проте цей мотор зазнав ґрунтовного доопрацювання. Зокрема, інженери збільшили його потужність на 40 кінських сил, тож тепер агрегат видає 420 кінських сил. Для шанувальників більшої потужності буде доступний і альтернативний варіант - 5,9-літровий V12 від Aston Martin Vantage V12, який розвиває 500 кінських сил. Обидві модифікації комплектуються виключно механічною шестиступеневою коробкою передач, що підкреслює водійський характер автомобіля.
Зовні Feroxa не має жодного натяку на «донорський» Aston Martin. Кузов повністю новий, всі панелі виконані з вуглецевого волокна, завдяки чому вдалося суттєво знизити масу автомобіля. У підсумку вага Feroxa не перевищує 1300 кг, що для сучасного спорткара з потужним V8 чи V12 є надзвичайно хорошим показником. Це гарантує чудову динаміку та точність керування.
Дизайн Feroxa виконано в класичному стилі спідстерів із сучасним акцентом на деталях. Передню частину прикрашають витончені фари, вбудовані безпосередньо в капот, що створює ефект цілісного силуету. Денні ходові вогні виконані у вигляді двох круглих елементів, які додають автомобілю характерного ретро-образу в поєднанні з сучасними технологіями. Задня частина автомобіля отримала ефектний дифузор та суцільну світлодіодну панель, яка простягається по всій ширині кормової частини, що надає Feroxa футуристичного вигляду.
Щодо салону, то представлений у Гудвуді прототип поки що не має повністю готового інтер'єру. Це пов'язано з тим, що Feroxa наразі перебуває на стадії активної розробки, і фінальні рішення щодо оздоблення та функціональності кабіни ще приймаються. Однак засновник компанії вже заявив, що інтер'єр буде мінімалістичним, водночас з акцентом на ручну роботу, преміальні матеріали та водійську ергономіку.
За задумом Дугласа Ларкіна, Feroxa не просто черговий спідстер для трекових днів, а справжній автомобіль для поціновувачів класичних британських спорткарів з сучасними технологіями та ексклюзивною подачею. Це автомобіль для тих, хто цінує не лише потужність та швидкість, а й унікальність та майстерність ручного складання.
Щодо вартості, то наразі офіційний прайс не озвучено. Проте вже зрозуміло, що Feroxa буде значно дорожчим за класичний Aston Martin Vantage, враховуючи унікальність проєкту, ручну збірку, обмежений тираж та ексклюзивний рівень опрацювання деталей.