Китайський бренд Yangwang виходить на європейський ринок

18:43 22.07.2025
Китайський бренд Yangwang виходить на європейський ринок

Китайська автомобільна компанія BYD, яка стрімко набирає обертів на світовому ринку електромобілів, підтвердила вихід свого преміального бренду Yangwang на європейський ринок. За два роки після запуску в Китаї бренд, що спеціалізується на наддорогих технологічних моделях, планує зробити серйозний крок у бік глобальної експансії.

Вихід Yangwang у Європі запланований на 2026 рік. За задумом BYD, преміальний суббренд має стати гідним конкурентом для таких іменитих марок, як Bentley, Ferrari та Porsche. Після того, як бренд Denza вже почав розширення за межами Китаю, Yangwang стане наступним кроком BYD у завоюванні ринку висококласних автомобілів.

В Європі будуть представлені одразу кілька моделей бренду Yangwang. Однією з перших стане позашляховик Yangwang U8, який оснащений електричною силовою установкою потужністю понад 1000 кінських сил. Цей автомобіль вже відомий своєю здатністю розвертатися на місці завдяки інноваційній системі незалежного керування кожним колесом. Крім того, позашляховик може тимчасово утримуватися на воді завдяки герметичному днищу і функції контролю тиску в колесах. Це робить U8 унікальним у своєму класі, адже подібної функціональності не пропонує жоден інший серійний автомобіль.

Ще однією важливою моделлю стане електричний суперкар Yangwang U9, який створений для шанувальників екстремальної динаміки. Максимальна швидкість цього спорткара сягає 375 км/год, а завдяки інноваційній гідропневматичній підвісці U9 здатний буквально підстрибувати. Така підвіска забезпечує не лише незвичні можливості демонстраційних трюків, а й дозволяє краще адаптувати автомобіль до нерівностей дороги, що важливо для використання у реальних умовах.

Крім того, BYD готує ще одну надпотужну модель - флагманський електричний седан Yangwang U7. Його силова установка має сумарну потужність 1300 кінських сил, що дозволяє розганятися до 100 км/год усього за 2,9 секунди. Така динаміка виводить U7 у пряму конкуренцію з іншими електроседанами класу люкс, зокрема з Lotus Emeya та майбутніми моделями від Porsche чи Mercedes-Maybach EQS. На додачу до вражаючих технічних характеристик, Yangwang обіцяє зробити акцент на максимальному рівні комфорту і технологічності, щоб позиціонувати U7 не лише як швидкий електромобіль, а й як справжній люксовий флагман.

Проте вихід на європейський ринок не буде простим завданням. BYD доведеться адаптувати свої моделі до специфіки місцевих ринків, зокрема підготувати версії з правим кермом для таких країн, як Велика Британія та Ірландія. Крім того, компанія стикнеться з імпортним митом у розмірі 17%, яке встановлене для китайських автомобілів в Європейському Союзі. Це може суттєво вплинути на кінцеву вартість автомобілів для покупця, оскільки преміальні моделі й так будуть коштувати дорого, а додаткові витрати на логістику та сертифікацію зроблять цінник ще вищим.


Источник: CarNewsChina
Фото: BYD
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024