Lexus знімає з виробництва гібридний LC500

18:35 22.07.2025
Lexus знімає з виробництва гібридний LC500

Lexus офіційно підтвердив, що гібридна версія купе LC 500h буде знята з виробництва у 2026 році. Причиною такого рішення став відверто низький попит на цю модифікацію, яка з моменту свого дебюту так і не змогла знайти широку аудиторію покупців.

Lexus LC 500 завоював популярність серед шанувальників бренду та спортивних автомобілів завдяки яскравому, ефектному дизайну, атмосферному п'ятилітровому двигуну V8 та винятковим динамічним характеристикам. Це купе з моменту свого дебюту у 2017 році отримало статус однієї з найкрасивіших і найхаризматичніших моделей у лінійці Lexus. Того ж року компанія вирішила доповнити гамму гібридною версією LC 500h, яка мала стати більш економічною та екологічною альтернативою класичному V8. Однак саме ця модифікація, на жаль, не виправдала очікувань з комерційної точки зору.

За перші шість місяців 2025 року у світі було продано лише сім одиниць Lexus LC 500h, тоді як сумарні продажі купе та кабріолета з п'ятилітровим V8 склали 783 автомобілі. Це показує разючий контраст між попитом на традиційні версії моделі і на її гібридний варіант. У 2024 році ситуація була не кращою - тоді Lexus зміг реалізувати лише 18 екземплярів LC 500h за рік. Така статистика свідчить про те, що покупці цієї моделі надають перевагу класичному спортивному характеру з атмосферним V8, а не поєднанню бензинового V6 із електродвигунами.

Гібридний LC 500h оснащувався унікальною силовою установкою, яка не мала аналогів у модельному ряді Lexus, за винятком седана LS 500h. До її складу входив 3,5-літровий V6 у парі з двома електромоторами. Така система працювала за принципом гібридного силового агрегата Toyota, але була адаптована для шести циліндрів замість звичних чотирьох. Важливо, що Lexus LC 500h відрізнявся від більшості гібридів тим, що поєднував планетарний редуктор з багатоступеневою трансмісією. У конструкції використовували чотириступеневий автомат, який доповнював класичний гібридний варіатор, завдяки чому враження від керування були наближеними до відчуттів за кермом звичайного автомобіля з автоматичною коробкою передач. Це дозволяло уникнути специфічного ефекту постійного підвищення обертів, який характерний для звичайних гібридів.

Попри технічну складність і прогресивність цієї системи, потенційні покупці LC 500h залишилися байдужими до гібридного купе. Очевидно, клієнти в цьому сегменті очікують від автомобіля передусім емоцій та драйву, які, на їхню думку, здатний дати саме атмосферний V8 із класичним звучанням і реакцією на акселератор, а не гібридна силова установка, навіть якщо вона демонструє високу технологічність.

У результаті Lexus вирішив зосередитися на тому, що дійсно користується попитом. З 2026 року у виробничій лінійці залишаться тільки купе та кабріолет LC 500 з атмосферним п'ятилітровим V8. Відмова від LC 500h також частково відображає загальну зміну стратегії в преміум-сегменті спортивних автомобілів, де клієнти поки не готові сприймати гібриди як повноцінну заміну класичним двигунам


Источник: Motor1.com
Фото: Lexus
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024