Компанія BMW M офіційно підтвердила, що продовжить використовувати класичні шестицилиндрові рядні мотори та V8 навіть після впровадження стандартів викидів Євро-7. При цьому, як підкреслюють у BMW, двигуни збережуть свої високі показники потужності без шкоди для продуктивності, попри значно суворіші екологічні вимоги.
Під час інтерв'ю журналу Autocar на Фестивалі швидкості в Гудвуді генеральний директор BMW M Франк ван Міл окреслив основну проблему для сучасних спортивних автомобілів у контексті стандарту Євро-7. За його словами, складність не стільки у відповідності екологічним нормам, скільки у збереженні тих динамічних характеристик, які очікують клієнти BMW M. Для цього інженерам довелося шукати нові інженерні рішення.
Ван Міл пояснив, що сучасні високопродуктивні двигуни зазвичай використовують паливо не лише для створення потужності, але й для охолодження камери згоряння. Проте в умовах нових норм Євро-7 такий підхід більше не дозволений, оскільки це призводить до збільшення шкідливих викидів. Тому BMW M довелося оптимізувати процес згоряння без застосування додаткового охолодження паливом, зберігаючи при цьому ідеальне співвідношення повітря та пального. Як зазначає Франк ван Міл, компанія зробила низку дуже цікавих технічних змін у конструкції двигунів, проте конкретні деталі BMW планує оприлюднити пізніше.
Керівник підрозділу BMW M окремо наголосив, що BMW залишиться вірною своїм традиціям. Рядний шестицилиндровий мотор залишається ключовим елементом ДНК бренду BMW, тоді як V8 має глибоке коріння у гоночній історії компанії. Обидві ці конфігурації двигунів будуть надалі вдосконалюватися та використовуватимуться у майбутніх моделях M, зокрема у нових поколіннях M5, M8 та інших спортивних автомобілях марки.
На запитання журналістів щодо можливості переходу BMW M на менш об'ємні двигуни з трьома або чотирма циліндрами з подальшою електрифікацією, Франк ван Міл дав чітку відповідь: «Ні». За його словами, така концепція не відповідає філософії M і не дозволяє досягти тих характеристик, які очікують клієнти - зокрема високого крутного моменту, широкого діапазону роботи двигуна та оптимального співвідношення потужності до маси.
Ван Міл підкреслив: «Я не можу уявити собі M5 з чотирициліндровим мотором. Це не відповідає тому, чим є BMW M».
Ці заяви фактично стали відповіддю на побоювання автомобільної спільноти, що посилення екологічних стандартів може змусити виробників відмовитися від класичних двигунів на користь менш потужних силових агрегатів або суто електричних версій. Натомість BMW M продовжує шукати шляхи поєднання традиційного характеру своїх автомобілів із новими нормами викидів, не втрачаючи головної цінності - емоцій від керування.
Попри це, електрифікація залишатиметься частиною стратегії BMW, але виключно в тих конфігураціях, де це не йде всупереч концепції бренду M. Наприклад, в майбутніх моделях M очікується поява гібридних систем, подібних до тієї, яка вже використовується у BMW XM. Проте основою залишаться шестициліндрові та восьмициліндрові двигуни з традиційним характером, який і зробив BMW M впізнаваним у всьому світі.