Компанія Hyundai готує важливе оновлення для двох своїх популярних моделей - Santa Fe та Santa Cruz.
У відповідь на численні скарги автовласників виробник підтвердив, що з 2026 року моделі з 2,5-літровим турбованим двигуном більше не оснащуватимуться восьмиступеневою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням (DCT). Замість неї буде використовуватись класична гідротрансформаторна трансмісія.
Це рішення ухвалено після численних гарантійних звернень та дорогого ремонту, пов'язаного з ненадійною роботою DCT. Особливо проблемною ця трансмісія виявилася при низьких швидкостях - водії відзначали ривки, затримки в перемиканні та загальну незручність. Незважаючи на те, що теоретично DCT забезпечує швидке перемикання та економію пального, в реальних умовах вона виявилася надто чутливою до налаштувань.
Hyundai заявляє, що рішення про перехід до класичної трансмісії було ухвалене після того, як вона «стала доступною для розробки» й виявилася кращою з точки зору керованості. Позитивним прикладом є шестиступенева автоматична коробка передач у гібридній версії Santa Fe, яка зарекомендувала себе як надійна та плавна.
Зміни торкнуться усіх версій Santa Fe та Santa Cruz з турбодвигуном 2,5 л. Атмосферна версія Santa Cruz, як і раніше, оснащується традиційною коробкою. Водночас KIA, партнер Hyundai, не планує відмовлятися від DCT у своїх моделях.
Очікується, що це оновлення покращить репутацію моделей і задовольнить користувачів, які прагнуть не лише стилю, а й надійності та комфорту.