Nissan готується представити абсолютно нове покоління кросовера X-Trail, який на північноамериканському ринку продається під ім'ям Rogue. Ця модель вже багато років залишається ключовою для компанії та є найбільш продаваним автомобілем Nissan у США. Майбутній X-Trail отримає кардинальні зміни у зовнішності, інтер'єрі та технічному оснащенні. Офіційний дебют нової генерації запланований на середину 2026 року, а у продаж автомобіль вийде як модель 2027 року.
Судячи з оприлюднених тизерів, новий Nissan X-Trail матиме сміливий і навіть агресивний дизайн, який значно відрізняється від попередника. Основний акцент зроблено на масивній чорній решітці радіатора, яка тепер має оригінальний візерунок з п'яти гексагональних світлодіодних елементів денних ходових вогнів з обох боків. Фари стали вужчими та змістилися вище, а передня кромка капота отримала більш вертикальну і квадратну форму, що надає кросоверу додаткової брутальності. Передні крила мають виразні вогнуті контури, які плавно переходять у двері. Завдяки такому рішенню автомобіль візуально виглядає масивніше та монументальніше. Задня стійка виконана в стилі флагманського позашляховика Nissan Patrol, що додає преміального характеру в зовнішність новинки.
Салон нової моделі за концепцією наблизиться до інтер'єру електричного кросовера Nissan Ariya та нового Murano. У передній частині салону буде встановлено два великих екрани - один для приладів, інший для мультимедійної системи. Кількість фізичних кнопок буде зведено до мінімуму, акцент зроблено на сенсорне керування та голосові команди. В оздобленні інтер'єру Nissan пообіцяв використовувати більш якісні матеріали, щоб підвищити рівень комфорту та преміальності. Також новий X-Trail отримає оновлену версію системи допомоги водієві ProPILOT, яка включатиме функції адаптивного круїз-контролю та напівавтоматичного керування в окремих дорожніх умовах.
Кросовер збереже п'ятимісну компоновку для ринку США, тоді як у Європі та в інших регіонах буде доступна і версія з опційним третім рядом сидінь. Платформа залишиться модульною - це добре знайома архітектура CMF-CD, яка вже використовується у попередніх поколіннях.
Найбільші зміни стосуватимуться силових агрегатів. Nissan зробить серйозний крок у бік електрифікації модельного ряду. Поряд із класичними бензиновими двигунами в гаммі з'явиться новітня гібридна система e-Power, яка працює за принципом серійного гібрида. Це означає, що бензиновий 1,5-літровий турбомотор буде не приводити колеса безпосередньо, а використовуватиметься виключно для генерації електроенергії. Колеса ж обертатимуть виключно електродвигуни. Така схема дозволяє поєднати плавність ходу та миттєву реакцію електромотора із збереженням запасу ходу без залежності від зарядних станцій.
Крім того, новий Nissan X-Trail отримає і версію з плагін-гібридною установкою (PHEV), яка, за попередніми даними, може мати технічну схожість із силовим блоком Mitsubishi Outlander PHEV. Це дозволить новому X-Trail проїжджати певну дистанцію виключно на електротязі, підключаючи бензиновий мотор тільки у разі потреби.
Орієнтовно новинка з'явиться на світових ринках у 2026 році та стане серйозним конкурентом для оновлених Mazda CX-5, Volkswagen Tiguan, Subaru Forester, Kia Sportage, Toyota RAV4 та інших представників сегмента середньорозмірних кросоверів.