Компанія Volkswagen вирішила відродити дух епохи 1990-х, представивши серійну версію електричного хетчбека ID.3 у виконанні GTX FIRE+ICE, натхненного легендарним Golf Fire and Ice, який у свій час розроблявся у співпраці з модельєром Віллі Богнером. Новинка стане справжнім колекційним екземпляром, адже буде випущена обмеженим тиражем лише у 1990 одиниць - на честь року появи оригінальної моделі.
ID.3 GTX FIRE+ICE є логічним продовженням однойменного концепту, який уперше було продемонстровано торік. Однак у серійній версії автомобіль отримав деякі важливі візуальні й технічні оновлення. Замість перламутрового покриття, яке було характерне для шоу-кара, фінальний варіант електромобіля пофарбований у глибокий фіолетовий металік Ultra Violet. Яскраві червоні акценти Flaming Red, а також фірмові графічні наклейки FIRE+ICE на задніх стійках додають вигляду індивідуальності та динаміки. На задній частині авто з'явився спортивний спойлер із логотипом Fire and Ice у стилі 1990-х років, а задні ліхтарі отримали затемнене оформлення. Весь образ доповнюють 20-дюймові легкосплавні колеса Locarno з анодованими декоративними елементами.
Інтер'єр також зберіг впізнавані риси концепткара. Центральним елементом салону стало двоколірне контрастне оздоблення сидінь: водійське сидіння має яскраві помаранчеві вставки, а пасажирське оздоблене елементами синього кольору. Блискавки на передніх сидіннях є алюзією на дизайнерські куртки з 90-х, що додає оформленню стильних ностальгічних нот. У списку стандартного оснащення - спортивні сидіння з функцією масажу, аудіосистема преміум-класу Harman Kardon, проєкційний дисплей з елементами доповненої реальності, а також широкий набір сучасних систем допомоги водієві.
Щодо технічної частини, ID.3 GTX FIRE+ICE доступний у двох версіях. Обидві оснащені заднім електродвигуном, однак різняться потужністю: базова версія має 282 к.с., тоді як топовий варіант - 322 к.с. Потужніший варіант демонструє динаміку розгону до 100 км/год за 5,7 секунди та комплектується адаптивним шасі DCC, що забезпечує покращене керування та стійкість у поворотах. Живлення силового агрегата забезпечує акумуляторна батарея ємністю 79 кВт-год, яка дає змогу долати до 590 км без підзарядки за циклом WLTP.
Продажі спеціальної серії стартують найближчим часом, а ціна новинки починатиметься від 56 тисяч євро.