Fiat розпочав виробництво надмісткого електричного фургона Ducato Cargo Box

16:48 10.07.2025
Fiat розпочав виробництво надмісткого електричного фургона Ducato Cargo Box

На заводі Stellantis Pro One в італійському місті Атесса офіційно стартувало серійне виробництво нової надмісткої модифікації електричного фургона Fiat Ducato - версії під назвою Ducato Cargo Box, розробленої для максимально ефективних логістичних задач та адаптованої до потреб європейського ринку комерційних перевезень. Модель, яка тепер виготовляється у двох базових конфігураціях, вирізняється рекордним внутрішнім об'ємом вантажного відсіку, новими інженерними рішеннями та сучасною електричною силовою установкою, що дозволяє їй стати повноцінною альтернативою дизельним аналогам.

Fiat Ducato Cargo Box вже у стандартному виконанні пропонує вражаючі параметри. У версії L3 об'єм вантажного простору становить 18,5 кубічних метрів, з внутрішньою довжиною 4230 мм, шириною 2032 мм та висотою 2150 мм. Версія L4 має ще більші габарити - вантажний об'єм 20,5 куб. м, довжина вантажного відсіку становить 4400 мм, а висота - 2300 мм. Крім того, як додаткову опцію можна замовити надбудову над кабіною водія - додатковий відсік, що дозволяє збільшити загальну місткість до 21 м3 у L3 та 22 м3 у L4. Це рішення робить модель однією з найпросторіших у своєму класі серед усіх електрифікованих комерційних автомобілів.

Ще однією ключовою особливістю Ducato Cargo Box є повністю електричний привод. В основі силової установки - електродвигун потужністю 200 кВт, який живиться від батареї ємністю 110 кВт-год. Завдяки такій конфігурації, фургон може долати до 323 км згідно з циклом WLTP, що робить його придатним не лише для міських, а й для міжміських перевезень. Заряджання теж виведене на новий рівень: стандартна зміннострумна зарядка потужністю 22 кВт дозволяє повністю зарядити батарею всього за 6 годин, що вдвічі швидше, ніж при використанні звичайної 11-кіловатної зарядної станції. Це суттєво скорочує час простою і покращує ефективність у щоденній роботі.

Завод в Атессі, де розпочато виробництво цієї моделі, не випадково став місцем її запуску. Це - найбільше європейське підприємство з виробництва великих фургонів, площею 1,2 млн квадратних метрів, з 15-кілометровими складальними лініями і найбільшим кузовним цехом у структурі концерну Stellantis. Тут виготовляють автомобілі у понад 1200 конфігураціях і 2500 модифікаціях, причому близько 80% продукції експортується до 75 країн світу. Починаючи з 1981 року, на цьому заводі вже випущено понад 7,5 мільйона одиниць техніки.

Також Атесса є важливим центром кастомізації та переобладнання у межах Stellantis Pro One. За даними компанії, 50% усіх машин, що сходять із конвеєра, надалі адаптуються під індивідуальні потреби клієнтів. При цьому близько 75% усіх кемперів у Європі виготовляються на базі шасі саме Fiat Ducato, що лише підтверджує гнучкість і надійність цієї платформи. У глобальному масштабі Stellantis співпрацює з 550 сертифікованими партнерами, які спеціалізуються на переобладнанні транспортних засобів під найрізноманітніші потреби - від мобільних майстерень до будинків на колесах.


Источник: Stellantis
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024