Компанія Ineos представила кремезну версію Grenadier з портальними мостами та збільшеним кліренсом на 19 сантиметрів. Позашляховик також має покращені показники подолання броду.
Як пише Motor1, Ineos оголосила про запуск у серійне виробництво спеціальної версії Grenadier з портальними постами, котру представили минулого року. Автомобіль було створено у співпраці з Letech - німецьким виробником запчастин для позашляховиків.
Оновлення додає до Grenadier та Grenadier Quartermaster Trialmaster посилену п'ятиважільну передню та задню підвіску, портальні мости зі зміщеними маточинами коліс та 37-дюймові позашляхові шини BF Goodrich Mud Terrain. Шини встановлені на 18-дюймові ковані легкосплавні диски Hutchinson Industries з бедлоками.
Дорожній просвіт моделі збільшили на 19 см до 45 сантиметрів. Це дозволяє автівці долати брід до 105 сантиметрів. Letech також додала систему контролю тиску в шинах, високопродуктивні гальма, передню лебідку та кріплення для запасного колеса.
Решта оновлення включають розширені колісні арки, позашляхові підніжки, багатофункціональну задню драбину з кріпленням для каністри, багажник на даху, світлодіодні прожектори та унікальні емблеми. Як і стандартні моделі Grenadier та Quartermaster, модифіковані позашляховики доступні з 3,0-літровим дизельним двигуном BMW B57 або бензиновим двигуном B58.
Вартість Grenadier та Quartermaster починається від 170 000 та 171 000 євро відповідно. Спершу автовиробник виготовляє автівки на своєму заводі, а потім відправляє їх на об'єкт Letech для завершення виробництва. Прийом замовлень для європейських клієнтів вже відкрито. відправляє їх на об'єкт Letech для завершення виробництва.