Яку легку комерційну техніку купували у червні 2025 року?

18:57 09.07.2025
Яку легку комерційну техніку купували у червні 2025 року?

Сегмент легких комерційних авто (LCV) - золота середина для міста і бізнесу. Вони економніші за великі вантажівки, тож дозволяють зменшити витрати на пальне та обслуговування. Завдяки компактним габаритам легко маневрують у міському трафіку, й попри це здатні перевозити чималі вантажі - ідеальний вибір для малого та середнього бізнесу. А якщо взяти вантажопасажирські версії, то отримуємо ще більше універсальності, при якій у будні можна перевозити товари чи інструмент, а на вихідних здійснити поїздку з родиною.

Фахівці Інституту досліджень авторинку визначили динаміку торгів у цьому сегменті, а також найпопулярніші типи та моделі для кожної з груп. Почнемо з загальних обсягів торгів. Впродовж червня 2025 року сумарно було куплено 3,2 тис. машин групи LCV. У порівнянні з червнем 2024 року це на вагомі 48,9% менше. Відносно травня цього року - теж зменшення обсягів, на 18,5%. Коли здавалося що досягнуто практично можливого найменшого ритму торгів у сегменті LCV, який буде стабільним, обсяги впали ще раз.

Ось яка динаміка за підсегментами ринку LCV:

Структура сегмента наступна: найбільша частка, 58,4% - у внутрішніх перепродажів; 29,4% зайняли імпортовані вживані легкі вантажівки, 11,1% - нові імпортні, 1,2% - вироблені або переобладнані в Україні. Сумарна частка нових машин - 12,2%. Опираючись на частку кожного з підсегментів, у такому ж порядку розглянемо їх детальніше.

LCV - внутрішній ринок

У цій частині наймасовішими були вантажні фургони, які й складають основу сегмента. Рідше купували вантажопасажирські версії та пікапи.

На внутрішньому ринку лідерство стабільно утримує Mercedes-Benz Sprinter - універсальна «робоча конячка», яку поважають у всіх колах перевізників. Йому в спину дихає Renault Master, що останні роки став улюбленцем малого бізнесу завдяки доброму балансу ціни й обсягу. Ford Transit і ГАЗ 3302 (Газель) також зберігають свої позиції - перший як перевірений часом фургон, другий як спадок минулої епохи, який усе ще активно «бігає» по регіонах.

Популярні й компактніші моделі: Renault Kangoo, Fiat Doblo, Volkswagen Caddy - зручні в місті, економні й часто використовуються в сервісних чи кур'єрських службах. А Transporter, Trafic і Crafter залишаються улюбленцями серед тих, хто шукає щось більше, але ще не вантажівку.

LCV - імпорт вживаних

У червні-2025 наш автопарк поповнився на 936 авто сімейства LCV. Подібно до попереднього підсегмента, тут покупці найчастіше обирали «пригнані» вантажні фургони, дещо рідше фургони-рефрижератори та бортові тентовані версії.

На ринку імпортованих LCV із пробігом зберігається знайомий розклад: Renault Master і Mercedes-Benz Sprinter йдуть майже нога в ногу, залишаючись головними «тягловими конями» для бізнесу. За ними - Trafic, Crafter, Kangoo та інші, менш місткі, але зручні для міських і регіональних перевезень.

LCV - продажі нових

У квітні 2025 року 390 нових легких вантажівок вперше виїхали на українські дороги. З цього числа 353 були імпортними, 37 - зареєстровані як вироблені (або переобладнані в заводських умовах) в Україні.

Попри загальне домінування імпорту, сегмент нових легких комерційних авто також демонструє стабільний попит. Лідером став Toyota Hilux - пікап, який все частіше обирають як універсальний інструмент для бізнесу й сільського господарства. На другому місці - Renault Express, компактний і економний варіант для міських доставок.

До десятки також увійшли Fiat Ducato, Volkswagen Crafter, Peugeot Partner, Citroen Berlingo та інші знайомі гравці. Цей зріз добре ілюструє диверсифікацію запитів - від класичних фургонів до пікапів, що здатні працювати і в місті, і на бездоріжжі.

Середній вік на вторинному ринку за підсумками червня для LCV склав 16,2 року для внутрішніх перепродажів, та 6 років для «свіжопригнаних» машин.


Источник: Інститут досліджень авторинку
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024