Компанія Jaguar переживає один із найглибших кризових періодів у своїй історії. Після масштабного ребрендингу, який стартував наприкінці 2023 року й був орієнтований на молоду аудиторію, а також оголошення повного переходу на електромобілі, продажі бренду в Європі стрімко обвалилися. За квітень 2025 року компанія реалізувала лише 49 автомобілів, що на 97,5% менше, ніж за аналогічний місяць попереднього року. У травні ситуація залишилася критичною, з падінням обсягів реалізації на 93,6%. Загалом, за перші п'ять місяців 2025 року продажі Jaguar у Європі зменшилися на 77,8%.
Основною причиною обвалу експерти називають не лише контроверсійний новий візуальний стиль марки та маркетингову стратегію, яка відштовхнула традиційних клієнтів. Ключовим фактором стало радикальне рішення компанії повністю припинити виробництво моделей із бензиновими та дизельними двигунами. На тлі цього салони Jaguar фактично спорожніли, адже електричні моделі ще не надійшли до серійного виробництва, а прем'єра першого електричного фастбека на базі концепта Type 00 очікується лише у 2026 році.
Замість дводверного шоу-кара у виробництво піде чотиридверна модель з орієнтовним запасом ходу до 770 км, яка, ймовірно, отримає індекс 01. Також у плани Jaguar входить створення електричного кросовера та ще однієї повністю нової моделі, яку поки не розкривають. Всі вони мають з'явитися на ринку до 2029 року в межах стратегічної програми електрифікації бренду.
Попри нищівну критику нового позиціонування, компанія зазначає, що оновлений бренд викликав інтерес у нової цільової аудиторії. Після запуску нової айдентики в листопаді-грудні 2024 року відвідуваність сайту Jaguar зросла на 110%, а 23% опитаних у фокус-групах висловили бажання дізнатися більше про бренд. Крім того, 20% респондентів стали сприймати Jaguar як марку, продукція якої варта преміальної ціни.