Флагманський позашляховик BMW X7 готується до чергового покоління, і хоча офіційного підтвердження від німецького автовиробника поки не прозвучало, вже відомо чимало технічних та стратегічних подробиць про наступну ітерацію цієї моделі, яка отримала внутрішній код G67. Як стало відомо з корпоративної документації BMW за перший квартал 2025 року, компанія вже активно інвестує в розробку нового покоління X7, а запуск серійного виробництва очікується в серпні 2027 року. Виробничий цикл має тривати до листопада 2034-го, що вказує на довгострокову ставку BMW на збереження великих преміальних SUV у своєму портфоліо навіть в умовах посиленого тиску з боку електрифікації.
Нове покоління G67 X7 стане логічним продовженням платформи після дебюту BMW X5 нового покоління (під кодом G65), очікуваного в 2026 році, і з'явиться ще до наступного X6, прем'єра якого попередньо запланована на 2028 рік. Попри відсутність офіційних характеристик, серед найвагоміших інсайдів - потенційне збереження дизельного двигуна для європейського ринку, що виглядає цілком логічним на тлі вимог дальніх подорожей та високої паливної ефективності.
Йдеться, зокрема, про відомий 3,0-літровий рядний шестицилиндровий турбодизель B57D30T0, який уже встановлюється на нинішній версії BMW X7 xDrive40d. Його потужність сягає 340 кінських сил, а крутний момент становить 700 Нм. При цьому в парі з 48-вольтовою м'якогібридною системою загальна потужність зростає до 352 к.с. Цей агрегат уже відповідає суворим нормам викидів за стандартом Euro-7, що робить його ідеальним кандидатом для нового покоління G67. Використання цього силового блоку дозволить BMW не лише зберегти високу економічність, а й уникнути значних витрат на сертифікацію або розробку абсолютно нового дизеля, з урахуванням майбутніх нормативів Euro-8.
Водночас залишається відкритим питання щодо того, чи залишиться дизель у гамі G67 на весь термін його виробництва. Зараз дизельна версія xDrive40d розглядається як основний варіант для європейського ринку, тоді як для Північної Америки дизель не планується взагалі. У США, за попередніми даними, ставку знову зроблять на бензиновий 4,4-літровий V8 з подвійним турбонаддувом (двигун S68), який вже встановлюється на поточному X7 M60i. Його потужність становить 523 к.с., а у версії ALPINA XB7 цей же мотор розвиває до 631 к.с., що робить його одним з найпотужніших двигунів у сегменті преміальних позашляховиків. Висока популярність цього силового агрегату серед покупців у США та менші регуляторні обмеження роблять його очевидним вибором для наступного покоління X7 у цьому регіоні.
Попри загальну тенденцію до гібридизації та зростання частки plug-in моделей у лінійці BMW, наразі для нового G67 X7 підключуваний гібрид офіційно не планується. Це повністю відповідає філософії поточного покоління, яке поєднує бензинові та дизельні мотори з м'якогібридними технологіями, але уникає повноцінних PHEV-рішень. Такий підхід орієнтований на тих покупців, які цінують високий запас ходу, динаміку та комфорт без потреби в частому заряджанні або плануванні маршруту з огляду на інфраструктуру зарядних станцій.
Загалом, стратегія BMW щодо G67 X7 є віддзеркаленням гнучкої адаптації до регіональних потреб. У Європі продовжать робити акцент на економічні дизельні модифікації, які залишаються затребуваними серед корпоративних клієнтів і активних мандрівників. У той час, як у США основну ставку зроблять на високопродуктивні бензинові агрегати, які ідеально вписуються у запити місцевих покупців преміального сегмента.