Aston Martin продовжує перезавантаження свого модельного ряду, акцентуючи увагу не лише на розкоші, а й на динаміці, емоціях за кермом і технічному вдосконаленні. Слідом за гіперкарами Valkyrie, Valhalla та середньомоторною модельною лінійкою, британський бренд готує до оновлення свій елегантний кабріолет DB12 Volante, який вже у стандартній версії демонстрував видатні характеристики. Але цього разу інженери вирішили піти далі - нова модифікація буде спрямована саме на тих водіїв, які хочуть отримати від керування максимум відчуттів.
DB12 Volante, дебютувавши у 2023 році, одразу ж вразив потужністю та балансом. Він став першою відкритою моделлю марки, яка після відмови від фірмового V12 отримала новітній 4,0-літровий V8 з двома турбокомпресорами від Mercedes-AMG. Цей агрегат видає 671 к.с. і 800 Нм крутного моменту, що дозволяє кабріолету розганятись до 100 км/год лише за 3,6 секунди, а максимальна швидкість сягає 325 км/год. Проте в Aston Martin чудово розуміють, що дедалі більше клієнтів очікують ще більшої гостроти від моделі, що носить спортивну генетику в самій назві.
Саме тому на горизонті - нова, більш екстремальна версія DB12 Volante. Автомобіль уже тестують із радикально зміненим екстер'єром. На шпигунських фото чітко видно новий агресивний передній спліттер із функціональними вентиляційними прорізами, змінені решітки радіатора, занижений дорожній просвіт і жорсткіша підвіска, що вказує на інженерну спрямованість саме на керованість. Однією з найбільш помітних новацій стала вихлопна система з вертикальним розташуванням труб - як у кросовера DBX707, а також імовірне полегшення кузовних панелей для зниження маси.
Найважливіші зміни, ймовірно, відбулися під капотом. Очікується, що новий DB12 Volante отримає оновлений V8 із потужністю щонайменше 717 к.с. - саме такий рівень наразі демонструє найпотужніший кросовер марки DBX707. У кулуарах обговорюється, що це можуть бути навіть модернізовані турбонагнітачі, подібні до тих, які застосовуються у Valhalla, що дозволить вийти за межі 720 кінських сил.
Щодо назви нової модифікації - офіційно Aston Martin її ще не підтвердив. Водночас логіка бренду підказує, що модель може отримати позначення DB12 S, за аналогією з уже наявним DBX707 (де «S» фактично відображає спортивну еволюцію стандартної версії). Позначення AMR, яке раніше активно використовувалося, наразі зведено до мінімуму в рамках нової бренд-стратегії і, ймовірно, залишиться ексклюзивом для більш радикальних трекових версій.