У травні 2025 року ринок нових автомобілів Європейського Союзу продемонстрував помірне зростання у річному вимірі - на рівні 1,6% порівняно з травнем минулого року. Однак у сукупному підсумку з початку року фіксується незначне зниження на 0,6%. Такий контраст пояснюється структурними змінами, які відбуваються на ринку - попит усе активніше зміщується у бік електрифікованого транспорту, тоді як традиційні бензинові та дизельні моделі стрімко втрачають позиції.
Електромобілі на акумуляторах утримують 15,4% частки ринку впродовж перших п'яти місяців року. Це на 3,3 відсоткових пункти більше, ніж за аналогічний період 2024 року, коли їхня частка становила 12,1%. Загалом було зареєстровано понад 701 тисячу нових електромобілів. Найбільший внесок у зростання забезпечили ринки Німеччини, Бельгії та Нідерландів, де реєстрації таких авто продемонстрували відповідно +43,2%, +26,7% та +6,7%. Лише Франція показала спад - на 7,1%.
Разом із тим, гібридно-електричні автомобілі стали найпопулярнішим типом силових установок серед покупців у ЄС, захопивши 35,1% ринку. Продажі таких моделей з початку року перевищили 1,6 мільйона одиниць, що зумовлено стабільним зростанням на ключових ринках - Франції, Іспанії, Італії та Німеччині.
Активно зростає і сегмент гібридних електромобілів із підзарядкою від мережі (PHEV), який досяг показника у 375 тисяч нових реєстрацій. Частка цього сегмента виросла до 8,2%, порівняно з 7,1% за той самий період 2024 року. Потужне зростання в категорії PHEV зафіксовано, зокрема, у Німеччині (+52,8%) та Іспанії (+66,6%).
Водночас бензинові авто втратили 20,2% у продажах, а дизельні - 26,6%. Їхні частки скоротилися відповідно до 28,6% і 9,5% від загального обсягу ринку. Найсильніше зниження реєстрацій бензинових авто спостерігалося у Франції, Німеччині, Італії та Іспанії. Таке падіння підтверджує загальноєвропейський тренд - перехід на транспорт із нижчим рівнем викидів.